ثبت نام محصولات ایران خودرو پس از صدور مجوز انجام می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درباره آغاز دوباره ثبت نام خودروهای این شرکت گفت: ما آمادگی ثبت نام را داریم و پس از صدور مجوزهای لازم این اقدام را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر از افزایش تولید روزانه ایران خودرو با همکاری و مشارکت زنجیره تامین خبر داد و اظهار داشت: با اتکا به توانمندی هایی که در حوزه قطعه سازی کشور وجود دارد و با کمک کارگران عزیزمان تولید را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کردیم. و خوشبختانه در حال حاضر از مرز تولید روزانه 2 هزار خودرو گذشتیم و روز گذشته نزدیک به 2 هزار و 300 دستگاه تولید داشتیم که 2 هزار و 200 دستگاه آن تجاری شده است.

وی درباره چگونگی انجام معوقات ایران خودرو توضیح داد: بخش قابل توجهی از این معوقات در سال گذشته هم زمان با افزایش تولید انجام شد. در سال جاری نیز تولید را با همان آهنگ آغاز کردیم. خوشبختانه با وجود تمام سختی ها، شبکه قطعه سازی بحث تامین را به خوبی آغاز کرد و از ایام تعطیلات نوروز نیز استفاده های لازم را به عمل آورد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: در آینده ای بسیار نزدیک و ظرف چند ماه آینده به تمامی تعهداتمان عمل خواهیم کرد. برای تعهدات آتی نیز برنامه ریزی شده تا بتوانیم در زمان خود، خودروها را به مشتریان و ذی نفعان تحویل دهیم.

 

خط تولید ایران خودرو


مقیمی هم چنین درباره توقف تولید خودرو پژو 405 نیز خاطرنشان کرد: این خودرو پیش فروش نمی شود و عملا از دستور شبکه تولید خارج شده است. مگر برای تولیداتی که جزو تعهداتمان است و در دستور کار قرار دارد و به مشتریان تحویل داده خواهد شد. البته محصولات جدیدی را پیش بینی کرده ایم که به مرور بر اساس برنامه زمان بندی به شبکه تولید افزوده و به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

کد خبر 122020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha