کد خبر 122021
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
پیش فروش اینترنتی جک اس3 و اس5 آغاز شد

پرشین خودرو: کرمان موتور پیش فروش اینترنتی دو محصول جک اس3 و اس5 را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کرمان موتور با توجه به شرایط پیش آمده و ورود ویروس کووید 19 به کشورمان، سعی در ایجاد بستری امن برای مشتریان خود دارد. بطوریکه همگان با توجه به توصیه های بهداشتی انجام شده و با وجود ایجاد مشکلات بسیار در زندگی روزمره، ترجیح می ‍دهند برای در امان ماندن از این ویروس و حمایت از کادر درمانی جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند، به همین منظور برای همراهی با مشتریان، امکان خرید تمام محصولات کرمان موتور در بستر اینترنت فراهم شده است.

براساس این گزارش، از این پس تمامی شرایط فروش شرکت کرمان موتور که در وب‍سایت " https://kermanmotor.com/fa " اعلام می ‍شوند در لینک “ http://sales.kermanmotor.ir ” نیز قابل خریداری است.


جزئیات پیش فروش جک اس3 و اس5

پیش فروش 2 محصول از خانواده جک در راستای حفظ سلامت و رفاه مشتریان فقط بصورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود.

هر 2 محصول جک S3 و جک S5 را می توان با تسهیلات 80 و 110 میلیون تومانی نیز ثبت نام کرد که اقساط خودرو از سال 1400 آغاز خواهد شد.

سود مشارکت در این پیش فروش تا 19 درصد محاسبه خواهد شد. و چک اقساط نیز در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.

جزئیات بیشتر پیش فروش 2 خودرو جک اس3 و اس5 را می توانید در 2 جدول زیر مشاهده کنید:


پیش فروش جک اس3

 

 

پیش فروش جک اس5
 

یادآور می شود که " در خانه بمانیم " فقط یک شعار نیست بطوریکه شرکت کرمان‍ موتور همواره سعی در همراهی کانون خانواده و تجلی نمادی از امنیت و آسایش بوده است.

کد خبر 122021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha