کد خبر 122048
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
ضد عفونی مستمر شعب بانک ایران زمین

پرشین خودرو: حدود دو ماه از حضور ویروس ناخوانده کرونا در کشورمان می گذرد، در این راستا در گفتگویی کوتاه از مدیر امور شعب استان تهران بانک ایران زمین در خصوص نحوه خدمات رسانی و رعایت نکات بهداشتی در شعب این بانک سوال کردیم.

به گزارش پرشین خودرو، مصطفی یزدانجو با اشاره به اینکه بهتر است مشتریان بانک ها همچنان از خدمات بانکداری الکترونیک برای انجام امور مالی خود استفاده کنند، گفت: اقدامات بهداشتی در شعب بانک ایران زمین در دو حوزه همکاران و مشتریان با در نظر گرفتن پروتکل های ابلاغی از سوی نهادهای مربوطه در حال انجام است.

وی افزود: از روز اول اعلام وجود ویروس کرونا در کشور بخشنامه ای با در نظر گرفتن همه موارد بهداشتی صادر و به همکاران شعب ابلاغ شد، که براساس آن همکاران با رعایت نکات بهداشتی به ادامه خدمت رسانی به مشتریان پرداختند.

یزدانجو با بیان این نکته که حفظ سلامت همکاران و مشتریان همواره در اولویت بانک ایران زمین بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر امکانات بهداشتی و حافظتی از قبیل ماسک، دستکش، مایع ضد عفونی براساس استانداردهای موجود در اختیار همکاران قرار گرفته است و همچنین در تمامی شعب مواد ضد عفونی کننده در اختیار مشتریان نیز قرار دارد تا مشتریان قبل از انجام عملیات بانکی و پس از آن برای حفظ سلامت خود نسبت به انجام امور بهداشتی اقدام کنند.

مدیر امور شعب استان تهران بانک ایران زمین در ادامه افزود: از دیگر اقداماتی که در این زمینه انجام شده است، کنترل سلامت همکاران به صورت روزانه است و در این زمینه همکارانی که مشکوک به بیماری باشند بلافاصله به مرخصی اعزام می شوند. همچنین به همکارانی هم که دچار بیماری زمینه ای هستند و در شرایط فعلی جزو افراد آسیب پذیر هستند نیز مرخصی داده می شود.

وی در پایان به مشتریان توصیه کرد با وجود ضد عفونی شعب و رعایت موازین بهداشتی مشتریان تا حد امکان از حضور در شعب خودداری کنند و برای حفظ سلامت خود و دیگران از روش های آنلاین برای انجام امور بانکی استفاده کنند.

کد خبر 122048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha