کد خبر 122065
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
فروش ب‌.ام‌.و و مینی از منزل

پرشین خودرو: پرشیا خودرو به منظور کاهش ترددهای شهری و حفظ سلامتی مشتریان، سرویس ویژه فروش خودرو از منزل را معرفی کرد تا مالکان محصولات ب‌.ام‌.و و مینی بتوانند بدون خروج از منزل و به صورت کاملا ایمن و بدون دغدغه، نسبت به فروش خودرو خود اقدام کنند.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به لزوم کاهش ترددهای غیر ضروری و در راستای حفظ سلامتی مالکان محصولات ب‌.ام‌.و و مینی و عموم جامعه، پرشیا خودرو سرویس ویژه فروش خودرو از منزل را معرفی کرد که در آن مالکان این محصولات می‌توانند بدون نیاز به خروج از منزل و به صورت غیر حضوری، خودرو خود را بفروشند.

در این سرویس، با درخواست مشتریان برای فروش خودرو، کارشناسان پرشیا خودرو در محل مورد نظر مشتریان حاضر شده و اقدام به ارزیابی اولیه خودرو می‌کنند و در صورت درخواست مشتری، خودرو برای کارشناسی نهایی و طی مراحل فروش به پرشیا خودرو منتقل می‌شود. به این ترتیب فرآیند فروش خودرو به سادگی و بدون آنکه نیاز به حضور مشتریان در نمایندگی‌های پرشیا خودرو باشد انجام می‌شود.

 

فروش ب ام و  از منزل


مشتریان برای استفاده از این سرویس می‌توانند از طریق وبسایت BMWLAND.ir درخواست خود را ثبت کنند تا پس از آن و با تماس کارشناسان پرشیا خودرو، وقت بازدید از خودروها هماهنگ شود. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشترو رزرو وقت بازدید، امکان تماس با پیش شماره 021 تهران و تلفن 4591 داخلی 146 و 437 نیز فراهم شده است.

سرویس ویژه فروش خودرو از منزل، بخشی از اقدامات پرشیاخودرو در راستای کاهش نیاز به حضور مالکان محصولات ب‌.ام‌.و و مینی در نمایندگی‌ها است تا در کنار سرویس‌های خدمات پس از فروش در منزل، حمل رایگان خودرو تا محل نمایندگی‌ها و سایر خدماتی که با شعار "جایگاه شما را می‌دانیم" به زودی معرفی می‌شود، پرشیا خودرو را به پیشگام ارائه خدمات غیر حضوری در بازار تبدیل کند.

کد خبر 122065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha