کد خبر 122080
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
دوره های آموزشی تنها به صورت مجازی برگزار می شود

پرشین خودرو: رئیس اداره آموزش بانک ایران زمین با اشاره به شیوع بیماری کووید -19 و رعایت مسائل بهداشتی که در رأس آن عدم حضور در مکان هایی که تجمع در آنها باعث شیوع بیشتر این بیماری می شود، بیان کرد: که این بیماری باعث شده است تا آموزش های حضوری کمرنگ شود و توجه به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی در اولویت برنامه های آموزش بانک ایران زمین قرار گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، اصغر امیر شکری رئیس اداره آموزش بانک ایران زمین با بیان این نکته که بخش زیادی از آموزش های کارکنان بانک ایران زمین از سال های گذشته به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی دارای ویژگی خاص است که لزوم توجه به آنها در کیفیت برگزاری دوره های آموزشی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی افزود: از جمله این ویژگی ها می توان به پنج مولفه اصلی زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی، محتوای آموزش مجازی، سازمان نیروی انسانی، منابع مالی و پشتیبانی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اشاره کرد.

امیر شکری با اشاره به این نکته که در بانک ایران زمین زیر ساخت های سخت افزاری آموزش های آنلاین از سال های قبل آماده شده بود، گفت: یکی از نکات مهم در کیفیت آموزش از راه دور توجه به زیر ساخت ها و شبکه های رایانه ای است که با توجه به پراکندگی شعب بانک در اقصی نقاط کشور، این پیش بینی از سال ها پیش انجام شده بود.

رئیس اداره آموزش بانک ایران زمین محتوای آموزشی در آموزش های آنلاین را بسیار مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: ما برای اثر گذاری بهتر آموزش های مجازی از دو گروه پشتیبان سامانه مدیریت محتوا و گروه تولید محتوا در حال حاضر استفاده می کنیم.

وی در پایان فرهنگ سازی و اطلاع رسانی را به عنوان مهمترین مولفه راه اندازی آموزش مجازی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه موضوع آموزش های مجازی و مسائل مرتبط و فرهنگ استفاده از این فضا با توجه به جوانی نیروی انسانی بانک ایران زمین به راحتی در میان همکاران پذیرفته شده است و بازدهی آن در موارد بسیاری بیشتر از آموزش های حضوری است.

کد خبر 122080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha