کد خبر 122089
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
جایگاه‌داران باید از طرف دولت حمایت شوند

پرشین خودرو: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: ضروری است که دولت با منابعی که در اختیار دارد برای حمایت از این بخش‌ها برنامه ریزی کند.

به گزارش پرشین خودرو، علی بختیار با اشاره به زیان جایگاه‌های سوخت و سی ان جی با کاهش مصرف بنزین در کشور بیان کرد: مشکلاتی که کسب و کارهای مختلف در کشور با آن به دنبال شیوع ویروس کرونا دست پنجه نرم می‌کنند حائز اهمیت است. بخش‌های مختلف کشور از جمله جایگاه‌های سوخت و سی ان جی دچار خسارت شده‌اند و برای حمایت از این بخش‌ها یک میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی تخصیص داده شده است؛ پس ضروری است که برنامه ریزی دقیقی برای تخصیص این منابع به بخش‌های مختلف صورت گیرد

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از بخش‌های که این روزها دچار خسارت شده است جایگاه‌داران سوخت و سی ان جی هستند که با کاهش مصرف بنزین در کشور دخل و خرج آنها بر هم خورده و در اصل در حال ضرر کردن هستند. شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی باید از این بخش حمایت کند.

 

جایگاه سوخت

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روزها از انجمن سی ان جی‌داران تماس‌های متعددی با بنده گرفته شده و از مشکلات موجود شکایت کردند. باید از بخش‌هایی که خسارت دیده‌اند حمایت شود. اکنون دولت منابعی در اختیار دارد که باید برای آنها برنامه ریزی کند. از سوی دیگر بخشودگی مالیات‌ها و کمک به پرداخت بدهی‌ها می‌تواند به بخش‌های زیان دیده کمک کند. دولت باید در خصوص اقداماتی که قرار است برای حمایت از بخش‌های مختلف انجام دهد اطلاع رسانی کند. شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز باید برای حمایت از جایگاه‌داران سوخت و سی ان جی ورود کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 122089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha