کد خبر 122143
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
بازگشایی ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد

پرشین خودرو: پس از 36 روز تعطیلی، ترمینال یک فرودگاه مهرآباد، دوباره و همزمان با افزایش پروازها، بازگشایی شد.

به گزارش پرشین خودرو، اداره کل فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مسافران می‌رساند با عنایت به افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و به جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام در ترمینال‌های این فرودگاه، مجدداً پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر، زاگرس و وارش از امروز جمعه ۵ اردیبهشت طبق روال گذشته از ترمینال ۱ انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: مسافران این شرکت‌های هواپیمایی برای انجام عملیات پروازی، از یک ساعت و ۳۰ دقیقه قبل از پرواز به ترمینال ۱ مراجعه کنند.

بر اساس اعلام اداره کل فرودگاه مهرآباد، ترمینال ۱ این فرودگاه همچون ترمینال‌های دیگر آن مطابق استاندار دستورالعمل‌های بهداشتی برای پذیرش مسافران آماده سازی شده است.

عصر روز سه شنبه ۲ اردیبهشت و همزمان با افزایش پروازها، در پی تأخیر تعدادی از سفرهای هوایی و نیز صدور کارت پرواز از سوی کانترهای ترمنیال ۲ مهرآباد، مسافران در سالن ترانزیت ترمینال ۲ تجمع کرده بودند که با گلایه‌مندی تعدادی از مسافران روبه رو شده بود.

خاطرنشان می‌شود پیش از این فرودگاه مهرآباد در ۲۸ اسفند ماه سال گذشته از مسدود شدن ترمینال ۱ این فرودگاه و انتقال پروازهای این ترمینال به ترمینال ۲ خبر داده بود.

کد خبر 122143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha