کد خبر 122176
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
افزایش 2700 میلیارد تومانی سرمایه رجا

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت رجا گفت: با اقدامات صورت گرفته برای بازسازی واگن ها از محل تسهیلات تبصره 18، افق خوبی برای آینده شرکت متصور هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، محمد رجبی در مراسم تودیع و معارفه یکی از اعضای هیأت مدیره این شرکت با بیان این موضوع گفت: با اقدامات مطلوب و متعدد صورت گرفته در حوزه‌های مختلف، خوشبختانه دغدغه‌هایی که در سالیان قبل به ویژه در بخش‌های مالی وجود داشت بر طرف شده است.

وی تبدیل واگن‌ها به سیستم برق ۶۶۰ ولت جهت حذف استیم برای افزایش سرعت قطارها را از دیگر اقدامات استراتژیک صورت گرفته در رجا بیان کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته تا پایان تابستان سال جاری حدود ۶۰ تا ۷۰ دستگاه از این واگن‌ها آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رجا به چالش‌هایی که رجا در سنوات گذشته با آن مواجه بود اشاره کرد و اظهار داشت: برای پروژه تعمیر گیربکس قطارهای تندروی پردیس که در داخل امکان تعمیرات آنها نیست، فقط ۲۸ ماه مذاکره با طرف آلمانی برای انعقاد قرارداد جهت ارسال گیربکس‌ها و انجام تعمیرات و برگشت آنها صورت گرفت که خوشبختانه این کار با تلاش تمامی همکاران رجا و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی به سرانجام رسید و همچنان این تعمیرات ادامه دارد.

 

شرکت رجا

مدیرعامل رجا گفت: با حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی که به رجا به عنوان یک مجموعه ملی نگاه می‌کند، سرمایه اسمی رجا از ۱,۳۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۲,۷۰۰ میلیارد تومان در شرایط حاضر افزایش پیدا کرده که کار تشریفاتی آن برای ثبت در دست پیگیری است.

علی رحیم‌پور مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیران و مجموعه رجا اظهار داشت: تمام تلاش‌ها باید به این سمت سوق پیدا کند که یک خاطره خوش از کارهایی که انجام می‌دهیم به جای بگذاریم و عاقبت به خیر شویم.

وی به رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته برای بازگرداندن شرکت‌هایی که از هگتا جدا شده بودند (به غیر از هما و رجا) به منظور اقتصادی کردن فعالیت‌ها در مجموعه هگتا اشاره کرد و افزود: جلساتی را با مسئولان وزارت رفاه، سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های شستا برای بازگرداندن این شرکت‌ها و هتل‌ها به هگتا داشتیم که این موضوع به تصویب رسید و از این طریق به دنبال سهامی کردن هگتا و به مرور ورود به بازار بورس هستیم.

رحیم پور پیگیری‌های صورت گرفته برای پیوستن گروه هتل‌های لاله به مجموعه هگتا را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مجموعه هگتا برشمرد و گفت: باید به دنبال ایجاد ارزش افزوده و هم افزایی در بین شرکت‌های زیرمجموعه هگتا و سازمان تأمین اجتماعی برای اقتصادی کردن فعالیت‌ها باشیم.

کد خبر 122176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha