کد خبر 122185
۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
جزئیات سوخت و لاستیک تشویقی کامیون‌داران

پرشین خودرو: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: ۵۰۰ لیتر سوخت تشویقی به رانندگان کامیون، در هر سه سرویس یک جفت حواله لاستیک تشویقی به آنها می‌دهیم.

به گزارش پرشین خودرو، ایوب کرد، اظهار کرد: بندر چابهار جابجا کننده کالاهای اساسی به سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان رضوی است و در حال حاضر بیش از ۷ کشتی در این بندر در حال طی مراحل اداری برای تخلیه کالاهای اساسی هستند.

وی افزود: از ابتدای امسال تا ۵ اردیبهشت بالغ بر ۲۰۸ هزار و ۷۸۴ تن انواع کالاهای اساسی شامل گندم، ذرت و برنج توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از این بندر به مقصد سه استان مذکور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵۷ درصد رشد را تجربه کرده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان افزود: در ۱۲ ماه سال گذشته نیز بالغ بر یک میلیون و ۸۰ هزار و ۵۴۹ تن کالای اساسی از بندر چابهار به مقاصد مختلف جابجا شده است که نسبت به سال ۱۳۹۷ رشد ۵۷ درصد را نشان می‌دهد و این رشد بیانگر این نکته است که ضمن استفاده از کلیه ظرفیت‌های حمل و نقلی از ناوگان پلاک مناطق آزاد نیز استفاده کردیم.

کامیون داران

کرد با بیان این که در کنار این فعالیت ۵۰۰۰ تن گندم با ۲۳۰ کانتیتر از طریق ناوگان داخلی و ناوگان افغانستان جابجا شده که گندم اهدایی هندوستان به افغانستان بوده و در این ترانزیت نیز فعال بوده‌ایم گفت: در زاهدان ۳۰۰ لیتر و در چابهار ۲۰۰ لیتر سوخت به رانندگان داده شده است و به ازای انجام هر سه سرویس رانندگان کامیون می‌توانند حواله یک جفت لاستیک را از ما دریافت کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از همه رانندگان کامیون که در شرایط کرونا و تعطیلات نوروزی کالاهای اساسی را جابجا کردند تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای رانندگان کامیون فعال در بندر چابهار به ویروس کرونا نداشته‌ایم که این مسئله نشان می‌دهد همه پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های بار و بندر چابهار رعایت شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 122185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha