استفاده از ماسک در حمل‌و‌نقل عمومی الزامی می‌شود؟

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران درباره اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل‌و‌نقل عمومی توضیح داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد علیخانی با اشاره به پروتکل مقابله با کرونا در حمل‌و نقل عمومی اظهار کرد: این پروتکل در کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران به تصویب رسیده است و توسط ریاست شورای شهر تهران برای تصویب نهایی به آقای زالی رئیس ستاد مبارزه با کرونا تهران ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در این پروتکل از سوی کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران پیشنهاد شده که زدن ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شود که البته این مسئله برای تصویب به زالی ارسال شده اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

استفاده از ماسک

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران گفت: لزوم استفاده از ماسک در زمان سوار شدن به مترو برای تمامی مسافران، عرضه نکردن بلیت تک سفره به شکل نقدی و حذف پول از گیشه‌های فروش بلیت، فاصله‌گذاری در ایستگاه‌ها در مقابل گیشه‌های فروش بلیت، سکوهای انتظار و داخل واگن‌ها، ایجاد تونل‌های ضدعفونی مسافران در ورودی و خروجی ایستگاه‌های مترو و همچنین ممانعت از ورود مسافران مشکوک به علائم ابتلا به داخل شبکه و ایستگاه‌های مترو از مواردی است که در این پروتکل به آن اشاره شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 122204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha