کد خبر 122217
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
نسل دوم کیا استینگر تولید نمی‌شود؟!

پرشین خودرو: فروش استینگر در سه‌ماهه نخست امسال 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2019 کاهش داشته است ، تنها در ماه مارس امسال، سدان اسپرت کیا با کاهش فروش چشمگیر 40 درصدی مواجه شده است.

به گزارش پرشین خودرو، طی این ماه همه‌گیری ویروس کرونا بسیاری از نمایندگی‌های فروش خودرو در سراسر دنیا را تعطیل کرده و هرچه این بیماری بیشتر ادامه پیدا کند، آسیب بیشتری به خودروسازان وارد می‌سازد.

کیا تا پایان سال 2018 هنوز تصمیمی در مورد نسل دوم استینگر نگرفته بود و سپس در سپتامبر 2019 مدیر طراحی این شرکت «Gregory Guillaume» گفت این خودرو در فروش به آن خوبی که امیدوار بودیم عمل نکرده است.

البته وی افزود که کیا باید در مورد این سدان پرفورمنس محور صبور باشد. مدیر طراحی کیا همچنین اظهار داشت که استینگر در آینده می‌تواند به خودروی دیگری تبدیل شود و به هجوم استفاده از نیروی الکتریسیته در خودروهای امروزی اشاره کرد. البته او اضافه کرد که سازنده کره‌ای هنوز فرصت تصمیم‌گیری در این رابطه را دارد.

 

کیا استینگر


در حال حاضر شایعات حاکی از آن هستند که کیا در حال آماده‌سازی میان‌دوره‌ای استینگر است که شامل ارتقاء پیشرانه 3.3 لیتری V6 توئین توربوی آن‌هم می‌شود. طی این به‌روزرسانی، دماغه و چراغ‌های عقب استینگر بازطراحی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آن‌هم بروز خواهد شد. البته این نسل دوم نخواهد بود اما نشان می‌دهد کیا هنوز امیدوار است که استینگر بتواند موفق شود.

کد خبر 122217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha