فروش لکسوس LFA کروم با برچسب قیمت 1 میلیون دلاری! + تصاویر

پرشین خودرو: در روزهای گذشته یک دستگاه لکسوس LFA کروم با برچسب قیمت 1 میلیون دلار در یک سایت فروش خودرو بارگزاری شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، لکسوس به عنوان برند لوکس تویوتا، تولید LFA را از سال 2010 و با تعداد 20 دستگاه در هر ماه آغاز کرد.

 

G;S,S



همین تعداد آمار تولید دلیل خوبی برای خاص بودن یک خودرو در کنار برند و مشخصات فنی یک خودرو خواهد بود.

لکسوس LFA به خودی خود یک خودروی ویژه است و حالا نسخه ای کرومی با تودوزی چرم قرمز با کارکرد 870 کیلومتری از این ابرخودرو، چشم ها را به سوی خود خیره کرده است.

 

لکسوس



ابر خودروی کرومی لکسوس که با محاسبه مالیات و سایر عوارض قیمتی در حدود 1 میلیون و دویست هزار دلار برای خریدار تمام خواهد شد، در آلمان قرار دارد.

 

لکسوس



لکسوس LFA که از یک سازه فیبر کربن بهره مند است، با پیشرانه 10 سیلندر 4.8 لیتری و قدرت 552 اسب بخار، می تواند به بیشینه سرعتی 320 کیلومتر دست پیدا کند.در اصل لکسوس LFA با این هدف تولید شد که بتواند لذت رانندگی با یک ابرخودرو در شهر را برای خریداران فراهم سازد.

 



لکسوس برای ساخت این خودرو از تمام توان فنی و تکنولوژی شرکت تویوتا استفاده کرد تا بتواند ابرخودروی LFA را تولید کند.

لکسوس برای دستیابی به وزن کمتر به جای استفاده از آلیاژ آلومینیوم، از پلاستیک تقویت شده CFRP با الیاف فیبرکربن برای ساخت بدنه و برخی قطعات استفاده کرد و این مهم را تنها با اتکا بر توانایی تویوتا در صنعت نساجی و ساخت دستگاه ویژه برای بافت الیاف کربنی، محقق ساخت.

 

لکسوس



لکسوس با استفاده از پلاستیک تقویت شده نه تنها موفق به کاهش 100 کیلوگرمی وزن شاسی خودرو شد بلکه به مقاومت 4 برابر بیشتر نسبت به سازه های آلومینیومی رایج نیز دست یافت که در نوع خود پیشرفت بزرگی محسوب می شد.

 

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 122221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha