کد خبر 122230
۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
دوربین‌های نظارتی در جاده‌ها افزایش یافت

پرشین خودرو: معاون وزیر راه و شهرسازی از نصب دو هزار و ٥٠٠ دستگاه دوربین نظارتی و تردد شمار در جاده‌های کشور تا پایان تابستان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، «عبدالهاشم حسن‌نیا» اعلام کرد: هم‌اکنون در جاده‌های کشور حدود ۴هزار و ٦٠٠دستگاه تجهیزاتی اعم از دوربین‌های تصویری و تردد شمار نصب شده و در حال بهره‌برداری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از نصب ۷۰۰ دستگاه دیگر علاوه بر ۲۵۰۰ دستگاه در دستور کار، تا پایان امسال در جاده های برون شهری کشور خبر داد.

با اعلام حسن نیا، تعداد تجهیزات جاده ای اعم از دوربین و تردد شمار تا پایان امسال در تمامی جاده های کشور به ۷۸۰۰ دستگاه، خواهد رسید.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: با نصب بیش از ۷۰۰۰ دوربین و تردد شمار در تمامی جاده های کشور، نظارت دوربین‌های سازمان راهداری تمامی کشور را تحت‌پوشش قرار می‌دهد.

 

نصب دوربین

وی ویژگی‌های نصب دوربین، تردد شمار و سایر تجهیزات را کاهش تصادفات جاده‌ای برشمرد و گفت: قراردادهای خرید دوربین‌ها، تردد شمار و سایر تجهیزات نظارتی ۳۰۰۰ میلیاردتومان هزینه برداشته که با همکاری بخش خصوصی بوده است. این اقدامات تحول اساسی در ترددها به ویژه تردد بار در کشور ایجاد می‌کند.

حسن نیا تشکیل بانک اطلاعاتی حمل و نقل جاده ای کشور را راهکاری مناسب برای کنترل قاچاق عنوان کرد و گفت: با سیستمی شدن شاهد تحرک اساسی در حمل کالای بدون بارنامه در کشور بودیم.

کد خبر 122230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha