کد خبر 12236
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
نتایج طرح نظارتی خودرو اعلام شد

پرشین خودرو: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه بازار خودرو گفت: تاکنون در قالب این طرح بیش از 200 بنگاه و واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، جواد تقوی گفت: در پی اجرای طرح نظارتی خودرو و خدمات پس از فروش از سوی بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور بیش از 200 واحد متخلف، به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: طرح نظارتی خودرو با هدف اعمال بازرسی و نظارت ویژه بر تولید، توزیع، قیمت و خدمات پس از فروش بازار خودروی تولید داخلی و وارداتی و خدمات پس از فروش، از 27 فروردین ماه آغاز شده و تا نیمه ماه گذشته ادامه یافته است. وی تصریح کرد: در این مدت، تعداد 3 هزار و 917 مورد بازرسی به عمل آمده که در این ارتباط 225 پرونده تخلفاتی به ارزش 5 میلیارد و 701 میلیون و 825 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. به گفته تقوی، در این طرح تمامی خدمات قابل ارائه از طریق نمایندگی‌ها از قبیل فروش نقدی، اقساطی و پیش‌فروش خودرو مورد بازرسی قرار گرفت.
کد خبر 12236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    0 0
    با این بگیر و به بندها هیچ چیزی حل نمیشه و اقتصاد و بازار روشهای علمی داره که نتیجه بخشم هست والا با این جورکارها به نتیجه ای نمی رسین