کد خبر 122406
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
افت فروش هیوندای موتورز در آمریکا

میزان فروش شرکت هیوندای موتورز در بازار آمریکا در ماه گذشته میلادی کاهش ۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت هیوندای موتورز به تازگی اعلام کرده که میزان فروش آن در بازار ایالات متحده آمریکا در ماه گذشته میلادی آوریل ۲۰۲۰ به ۳۳ هزار و ۹۶۸ دستگاه خودرو رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افت و کاهش یافته است.

این در حالیست که میزان فروش این شرکت خودروساز کره‌ای در آوریل ۲۰۱۹ میلادی، ۵۵ هزار و ۴۲۰ دستگاه خودرو ثبت و گزارش شده بود. همچنین میزان فروش این شرکت از آغاز سال جاری میلادی تاکنون ۱۶۴ هزار و ۸۴۳ دستگاه بوده در حالی که در همین بازه زمانی در سال گذشته هیوندای موتورز توانسته بود بالغ بر ۲۰۳ هزار دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده به فروش برساند.

هیوندای

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو، افت شدید تقاضای مشتریان در بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده آمریکا که تحت تاثیر شروع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار گرونا تعطیلی کارخانه ها فروشگاهها و نمایندگی های مجاز خودروسازان به وجود آمده است ، تبعات منفی متعددی بر بخش هیوندای موتورز در آمریکا داشته که البته به نظر می رسد که با بازگشایی و از سرگیری فعالیت کارخانه‌های آن از بحران های بوجود آمده عبور و در ماه‌های آتی روند صعودی فروش خودرو را تجربه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 122406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha