شکست تعقیب کنندگان «فراری F40» فرزند صدام حسین!

با گذشت یک هفته از رسانه ای شدن تلاش ها در یافتن و تصاحب فراری اف40 فرزند صدام حسین دیکتاتور سابق عراق، این تلاش ها با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هفته گذشته در گزارشی که در پرشین خودرو منتشر کردیم، خبر از تلاش یک یوتیوبر مطرح آمریکایی در تعقیب و تصاحب فراری اف 40 عدی حسین فرزند دیکتاتور سابق عراق دادیم.

راتاروزا که در خبر نخست به واسطه بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی به اطلاعات خوبی نیز دست یافته بود، در مصاحبه ای جدید پایان و شکست پروژه تصاحب و بازسازی این فراری کلاسیک را اعلام کرد.

یوتیوبر آمریکایی علاقمند به خودروهای فراری در این گفت و گو اعلام کرد: بر خلاف اینکه موفق شده است که مکان قطعی و مالک خودرو را شناسایی کند اما واقعیت آن چیزی نیست که او انتظار داشت.

 

فراری اف40



همان طور که انتظار می رفت؛ راتاروزا با کمک یکی از فعالان فضای مجازی توانست خودروی کلاسیک فراری را در اربیل پایتخت کردستان عراق ردیابی کند.

راتاروزا وضعیت خودرو در اربیل عراق را با وجود اینکه در فضایی مسقف نگهداری می شود، بسیار خراب تر از آن چیزی که تصور می شود توصیف کرد و از هزینه های بالای لجستیک برای جابجایی و تامین قطعات اصلی فراری اف40 به عنوان دو عامل اصلی شکست این پروژه نام برد.

 

فراری اف 40



یوتیوبر آمریکایی چنین وضعیتی را برای خودرویی که 3700 کیلومتر کارکرد داشته است بسیار ناامید کننده دانسته است اما باید در نظر داشت که این خودرو نیز مانند بسیاری از چیزهای باارزش در این کشور جنگ زده نتوانسته است از این وضعیت جان سالم به در ببرد.

وضعیت خراب خودرو، هزینه بالای بازسازی و مشکلات لجستیکی در جابجایی خودرو اما عامل اصلی شکست این پروژه جذاب نبوده است چرا که مشخص شد مالک فعلی خودرو از مهمترین عوامل عدم موفقیت این پروژه است.

راتاروزا درخواست مبلغ 1 میلیون و 150 هزار دلاری مالک فعلی فراری اف 40 در منطقه خودمختار کردستان عراق را مهمترین مانع در برابر بازسازی و احیای فراری اف 40 عدی حسین فرزند دیکتاتور سابق عراق معرفی کرد.
 

کد خبر 122427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha