همکاری «لامبورگینی» و «اپل» در اولین رونمایی خودرو با کمک واقعیت افزوده + زمان مراسم

لامبورگینی با نزدیک شدن به زمان رونمایی محصول جدید این برند، اطلاعات بیشتری از جزئیات رونمایی آنلاین خودرو با کمک شرکت اپل و استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با گذشت یک روز از اعلامیه لامبورگینی مبنی بر معرفی آنلاین یک محصول جدید، این شرکت جزئیات جدید از برنامه رونمایی آنلاین و مدل خودروی موردنطر را اعلام کرد.

لامبورگینی این رونمایی را با همکاری سیستم واقعیت افزوده اپل موسوم به ARKit، امروز ساعت 13:00 به وقت اروپای مرکزی و ساعت 15:30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد کرد.

خودروساز ایتالیایی محصولی را که امروز 7 می 18 اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد را Huracán EVO RWD Spyder معرفی کرده است.

لامبورگینی البته جزئیات بیشتری از این خودرو را اعلام نکرده است.

برای تماشای رونمایی آنلاین محصول جدید لامبورگینی تنها کافیست تا یک گوشی آیفون یا آیپد داشته باشید. با ورود به سایت لامبورگینی و کلیک روی گزینه AR می توانید از امکاناتی که به واسطه این تکنولوژی در اختیار شما قرار می گیرد، استفاده کنید.

 

لامبورگینی



لامبورگینی همچنین وعده داد تا این تکنولوژی را به سایر خودروهای این برند نیز گسترش دهد و امکان مشاهده مجازی برای سایر خودروها را فراهم کند.

با استفاده از این سیستم شما می توانید ابعاد واقعی خودرو با تمام جزئیات را مشاهده کنید و در صورت لزوم به عکاسی بپردازید.

Stefano Domenicali رئیس و مدیر عامل شرکت Automobili Lamborghini در این اعلامیه جدید گفت: در شرایطی که با مهمترین چالش های تجاری مواجه هستیم، لامبورگینی یکبار دیگر نوآوری می کند و روش های جدید ارتباطی را به خدمت می گیرد.

وی تاکید کرد: لامبورگینی به لطف فناوری AR اپل که در صدها میلیون دستگاه در جهان موجود است از این پس میهمان شما خواهد بود.

فیل شیلر معاون ارشد شرکت بازاریابی جهانی اپل نیز با ابراز خوشحالی از این رویداد گفت: اپل به مردم ایتالیا و شرکت لامبورگینی اهمیت بسیاری می دهد. ما خوشحالیم که این اتفاق برای اولین بار با لامبورگینی تجربه می شود و ما تلاش می کنیم با فناوری واقعیت افزوده، یک بازدید آنلاین امن برای علاقمندان برند لامبورگینی فراهم کنیم.

نکته مهم: ممکن است به دلیل وجود تحریم های شرکت آمریکایی آیفون برای کاربران ایرانی، امکان استفاده از این تکنولوژی برای مشاهد رونمایی آنلاین لامبورگینی برای کاربران داخل کشور مقدور نباشد.


خبرنگار: فرشید آصفی



 

کد خبر 122510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha