پیکاپ تراک یا شاسی بلند 7 نفره؛ مسئله این است!

به تعویق افتادن رونمایی از هامر الکتریکی موجب شد تا بازار انتشار رندرهای گرافیکی از محصول جدید GMC همچنان پررونق باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هفته گذشته با انتشار اعلامیه GMC از تعویق در زمان معرفی هامر تمام برقی این خودروساز آمریکایی خبر دادیم.

هر چند جی ام سی در اعلامیه خود بدون اشاره به دلیل مشخص، این رونمایی را تا زمانی نامعلوم به تعویق انداخت اما بسیاری دلیل این اتفاق را شیوع گسترده ویروس کرونا می دانند که صنعت خودرو را نیز مانند بسیاری از صنایع و مشاغل دیگر با رکورد مواجه کرده است.

این تعویق ناخواسته شرایطی را فراهم کرد تا طراحان و علاقمندان صنعت خودرو زمان بیشتری برای پرداختن به یکی از جذاب ترین پیش بینی های حوزه خودرو داشته باشند.

انتشار رندرهای گرافیکی از خودروهایی که در آستانه معرفی قرار دارد با الهام از تیزرهای منتشر شده یا تصاویر جاسوسی یکی از پرطرفدارترین فعالیت ها در حوزه خودرو است.

تعویق رونمایی و معرفی هامر الکتریکی موجب شد تا آخرین رندر منتشر شده از این خودرو که بر اساس یک تیزر نامفهوم طراحی شده است کاملا بر خلاف تصور ما از هامر برقی باشد.

 

هامر الکتریکی



هامر برقی که تا کنون انتظار می رفت یک پیکاپ تراک دو کابین برقی باشد در این رندر جدید به صورت یک اس یو وی با 7 صندلی در 3 ردیف به تصویر کشیده شده است.

 

هامر برقی



انتشار این رندر هر چند ممکن است با واقعیت فاصله داشته باشد اما طراحی آن بر اساس تیزر جی ام سی از هامر برقی انجام شده است که این خودرو را در حال عبور از یک مسیر جنگلی نشان می دهد.

 

هامر برقی



آنچه در تیزر به نظر می رسد، ما باید در انتظار یک شاسی بلند الکتریکی هیجان انگیز سایز بزرگ باشیم نه یک پیکاپ تراک تمام برقی.

 





خبرنگار: فرشید آصفی

 

کد خبر 122538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha