کد خبر 122555
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
خطوط دوچرخه در تهران توسعه می‌یابد

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران از آغاز توسعه خطوط دوچرخه در پایتخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران، درباره مسابقه دوچرخه‌سوار برنده، اظهار داشت: ‌این مسابقه با هدف ترویج دوچرخه‌سواری در میان دانش‌آموزان و همراهی با پویش «در خانه می‌مانیم» برگزار شده است.

وی افزود: ارائه ایده نقاشی دیواری ویژه مدارس با محوریت ترغیب دانش‌آموزان به استفاده از دوچرخه در مسیر خانه تا مدرسه و ارائه یک شعار زیبا با محور استفاده از دوچرخه در سفرهای درون‌شهری از موضوعات اصلی این مسابقه است.

 

فال تاروت

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آخرین مهلت شرکت در مسابقه دوچرخه‌سوار برنده 31 اردیبهشت است و پس از آن قرعه‌کشی مسابقه انجام و به 20 نفر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

آزاده‌دل گفت: برندگان مسابقه دوچرخه و تجهیزات ایمنی دوچرخه‌سواری از سوی واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری دریافت خواهند کرد و زمان اعلام برندگان 4 خرداد مصادف با عید سعید فطر است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه به شماره 09057562933 پیامک ارسال کنند.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران با اشاره به افزایش دوچرخه‌سواران تهرانی همزمان با شیوع کرونا گفت: شهرداری به دنبال توسعه خطوط و مسیرهای دوچرخه در پایتخت تحت عنوان مسیر سبز است و اقداماتی در این راستا آغاز شده است.

منبع: فارس

کد خبر 122555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha