کد خبر 122557
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
متقاضیان سوخت در سامانه ثبت‌نام کنند

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی متقاضیان سوخت می‌توانند در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام کنند.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس اطلاعیه‌ای که از سوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی صادر شده، متقاضیان انواع فرآورده‌های نفتی می توانند در راستای توسعه خدمات الکترونیک و ضرورت کاهش مراجعات حضوری برای درخواست سوخت مورد نیاز خود به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir مراجعه و پس از ثبت نام در سامانه و دریافت رمز یکبار مصرف ارسالی به تلفن همراه خود و وارد کردن آن در سامانه، نسبت به ثبت درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

این سامانه با بهره‌گیری از استعلام‌های سیستمی از سایر سازمان‌های مرتبط، فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان انواع سوخت و تائید آن توسط سازمان‌های متولی را تسهیل می کند و بررسی درخواست‌های سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان‌های متولی بدون دریافت هرگونه وجهی و به صورت رایگان انجام خواهد شد.

همچنین به اطلاع می‌رساند سازمان‌های مرتبط در صورت نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان، برای بررسی درخواست‌های سوخت، با توجه به نوع فعالیت، مطابق با جدول زیر اعلام می‌کنند. جزئیات تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
 

در خواست سوخت

کد خبر 122557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha