طرح جدید رایان سایپا برای خودروهای کارکرده + جزئیات

شرکت لیزینگ رایان سایپا با هدف تسهیل خرید و فروش خودروهای کارکرده همزمان با افزایش قیمت خودرو در بازار، طرح جدید تسهیلاتی این شرکت را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیرعامل شرکت لیزینگ رایان سایپا با اعلام این خبر گفت: 6 ماه کار مطالعاتی در مجموعه رایان سایپا و بررسی شاخص های بازار خودرو موجب شد تا این شرکت به عنوان یک نهاد مالی تسهیل کننده با برنامه جدیدی وارد بازار خودروهای کارکرده شود.

محمود خاشعی افزود: با توجه به آمار حدود 4 میلیون دستگاه خودروی کارکرده که در سال خرید و فروش می شود و سهم بیش از 80 درصدی دو خودروساز بزرگ کشور از این آمار و کاهش قدرت خرید مردم به دلیل افزایش قیمت خودرو و کاهش عرضه، طرح تسهیلات رایان سایپا کلید زده شد.

خاشعی با اشاره به تمایل رایان سایپا در افزایش توان خرید مشتریان، ادامه داد: رایان سایپا با درک صحیح از شرایط موجود در بازار خودرو، تلاش می کند با اجرای طرح تسهیلاتی خرید خودروهای کارکرده، امکانات این مجموعه را با نرخی مناسب به عنوان بازوی کمکی در اختیار خریداران خودرو قرار دهد.

 

لیزینگ رایان سایپا



مدیرعامل رایان سایپا، اظهار داشت: شرکت لیزینگ رایان سایپا در این طرح صرفا یک مجموعه حمایتگر خواهد بود و در تعیین قیمت خودرو و مسائلی از این دست دخالت نخواهد کرد.

وی افزود: در طرح تسهیلات خرید خودروهای کارکرده، خریدار و فروشنده می توانند در کمترین زمان ممکن و با نرخی تسهیلات مناسب از امکانات این شرکت استفاده کنند.

خاشعی میزان نرخ این تسهیلات را 21 درصد به اضافه کارمزد اعلام و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در نظر داریم تا خدمات را با کمترین نرخ و برای تمام محصولات کارکرده بازار در اختیار خریدار قرار خواهد داد.

مدیرعامل رایان سایپا ساده سازی فرآیند شرکت در این طرح را از نقاط قوت این طرح برشمرد و تاکید کرد: تنها کافیست تا خریدار و فروشنده درخواست خود را در وبسایت این شرکت ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن اهراز هویت انجام شود.

وی افزود: پس از کارشناسی فنی و تکمیل مدارک از سوی مشتری مبلغ تسهیلات مورد نیاز به مشتری پرداخت خواهد شد.

خاشعی در پایان میزان تسهیلات ارائه شده در طرح تسهیلات خودروهای کارکرده رایان سایپا را تا سقف 50 درصد قیمت خودرو اعلام و اظهار داشت: تا پیش از این سقف 150 میلیون تومانی در ارائه تسهیلات وجود داشت که با مصوبه جدید هیات مدیره این سقف برداشته شده است.

یادآور می شود، مبلغ تسهیلات ارائه شده در این طرح بعد از طی مراحل در بازه زمانی 24 تا 48 ساعت به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
 

کد خبر 122558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha