ثبت‌نام دوگانه‌سوز کردن خودرو‌ها، به زودی آغاز می‌شود

فرآیند ثبت نام از متقاضیان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی به زودی در سامانه جدید پیگیری خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، حمید قاسمی ده چشمه با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال متقاضیان و مالکان خودرو‌های عمومی از سامانه قبلی و نظر به این که مدیریت کاملی بر روند عملیات تبدیل و پاسخگویی به تقاضا‌های مصرف کنندگان و صاحبان خودرو داشته باشیم ثبت نام این افراد در سامانه جدید به آدرس GCR.NIOPDC.IR که در دامنه شرکت ملی پخش فرآورده‌های ملی تهیه شده است پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر این که این سامانه در ۷۲ ساعت آینده میزبان متقاضیان خواهد بود، گفت: از آنجا که سامانه جدید به زیرساخت‌های اطلاعاتی مثل ثبت احوال و شاهکار و ... متصل است صاحبان خودرو می‌توانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن همراه خود که متعلق به مالک خودرو باشد به این سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که این سامانه به کارگاه‌های تبدیل و دوگانه سوز کردن خودرو‌ها متصل شده است، افزود: بدین ترتیب افراد پس از ثبت نام، پیامکی را دریافت می‌کنند که به ترتیب زمان و محل سکونت مالکان خودرو عملیات فراخوان و تبدیل انجام خواهد شد.

آقای قاسمی ده چشمه استفاده خودرو‌های عمومی از این خدمات را رایگان اعلام کرد و گفت: براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی صد در صد رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مالکان خودرو در بر نخواهد داشت.

 


وی افزود: دوگانه سوز کردن خودرو‌ها علاوه بر تأثیری که بر اقتصاد خانوار‌ها دارد ارزش خودرو‌ها را نیز افزایش داده و توصیه می‌کنیم مالکان خودرو‌های عمومی حتماً از شرایط پیش آمده استفاده نمایند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره ثبت نام کنندگان سامانه قبلی نیز گفت: افرادی که پیش از این در سامانه قبلی ثبت نام کردند و پیامک‌های فراخوان برای آن‌ها ارسال شده حتماً به این پیامک‌ها توجه کنند و به سایت یا شماره تلفن‌هایی که در پیامک اعلام شده مراجعه نمایند، زیرا در غیر این صورت نوبت آن‌ها از دست رفته و افراد باید مجدداً ثبت نام و در نوبت تبدیل قرار گیرند.

آقای قاسمی ده چشمه افزود: هم اکنون همه کارخانه‌ها و مراکز تبدیل با تمام ظرفیت در حال فعالیت هستند و با توجه به زیرساخت‌های مناسبی که فراهم شده است روند دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی درباره دوگانه سوز کردن خودرو‌های شخصی نیز گفت: در این مرحله اولویت با خودرو‌های عمومی است، اما پس از این مرحله نحوه ثبت نام دیگر خودرو‌ها از جمله خودرو‌های شخصی نیز به ترتیب اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 122572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha