کمیته راهبری توسعه و تجاری‌سازی خودروهای کم مصرف تشکیل می‌شود

به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید خودروی کم مصرف،‌ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تشکیل کمیته ویژه راهبری توسعه خودروهای کم مصرف،‌ بر تسریع در اجرای برنامه‌های عملیاتی این حوزه تاکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی در احکام جداگانه ای رئیس و اعضای این کمیته را تعیین کرده است. در این احکام بر بهره گیری از الگو و رویکرد جهادی راهبردهای گروه صنعتی ایران خودرو برای تحقق هدف تولید خودروهایی با مصرف 5 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش با تکیه بر توانمندی موجود در کشور و اولویت ظرفیت‌های و توانمندی‌های موجود در گروه صنعتی ایران خودرو تاکید شده است.

تعریف و راهبری پروژه‌های مرتبط در کم‌ترین زمان ممکن از دیگر محورهای مورد تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو است.

 

کمیته راهبری توسعه و تجاری‌سازی

گفتنی است، ‌این کمیته به ریاست معاون مرکز تحقیقات، راهبری توسعه و تجاری سازی خودروهای کم مصرف را برعهده دارد. مدیر برنامه ریزی و مطالعات استراتژیک، مدیرعامل شرکت طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو)،‌ مدیرعامل ایران خودرو دیزل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو نیز اعضای کمیته راهبری توسعه و تجاری‌سازی خودروهای کم مصرف هستند. بهره‌گیری از تمامی توانمندی‌های کشور شامل ظرفیت‌های مالی، ‌مدیریتی، سازماندهی و تحقیقاتی با اولویت ظرفیت های موجود در داخل گروه صنعتی ایران خودرو برای دستیابی به اهداف توسعه خودروهای کم مصرف در دستور کار این کمیته قرار دارد.

کد خبر 122594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha