میزان اعتماد مردم به ایران خودرو افزایش یافته است

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با اقدامات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، فضای بهتری برای ارایه خدمت به مشتریان فراهم شده كه این امر سبب افزایش اعتماد مردم به ایران خودرو و صنعت خودرو كشور شده است.

به گزارش پرشین خودرو، اصغر سلیمی افزود: با حضور مدیران جوان و با انگیزه و استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی در سال جهش تولید، آینده روشنی در انتظار صنعت خواهد بود.

سخنگوی كمیسیون امورداخلی و شوراهای اسلامی در مجلس درباره قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت گفت: هر چند با تاخیر این اقدام صورت گرفته اما در صورت توجه به شرایط تولید كننده و مصرف كننده و با پیروی از قانون و مقرارت امكان كنترل بازار وجود دارد.

وی با تاكید بر استمرار مبارزه با دلالی و رانت خواری افزود: در حوزه خودرو عده ای با قدرتی نامرئی كه داشتند كنترل بازار را به دست گرفته بودند و در این شرایط خودرو به مصرف كننده واقعی نمی رسید، لذا شایسته است با برنامه ریزی دقیق و برخورد قانونی با چنین افرادی بازار به شرایط عادی برسد.

 

خط تولید



سلیمی با اشاره به استقبال مردم از بورس یادآور شد: دولت باید شرایطی را فراهم كند كه از ظرفیت های منابع تزریق شده به بورس جهت توسعه صنایع، افزایش تولید و اشتغال در كشور استفاده كند.

نماینده مردم سمیرم در ادامه گفت: به مدیران صنعت توصیه می‌كنم آینده نگری، افزایش محصولات باكیفیت و تنوع محصول را مد نظر قرار دهند تا در قرن 21قادر با پاسخگویی به نیاز مشتریان باشند.

کد خبر 122684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha