کد خبر 122701
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
تقدیر پرشیاخودرو از عکاس جوان ب ام و i8

طی مراسمی از عکاس هنرمند ایرانی که عکس ثبت شده توسط وی در پیج رسمی BMW منتشر شده بود، تقدیر شد.

به گزارش پرشین خودرو، در اتفاقی جالب و جذاب در هفته گذشته، تصویر گرفته شده از یک خودرو ب ام و I8 توسط یک عکاس ایرانی در پیج اینستاگرام رسمی BMW منتشر شد و بازتاب گسترده ای داشت.

این اتفاق در شبکه های مجازی و اینستاگرام مورد استقبال ایرانی ها و همچنین غیرایرانی های دنبال کننده پیج رسمی BMW قرار گرفت، تا جایی که این پست تقریبا دوبرابر پست های اخیر این پیج لایک شده و همینطور تعداد قابل توجهی کامنت دریافت کرد.

 

ب ام و آی8



عکس العمل ادمین های پیج BMW هم در این بین جالب توجه بود، تا جایی که به تمامی سوال ها و کامنت های علاقمندان ایرانی که به زبان فارسی نوشته شده بود، پاسخ دادند. این موضوع نشان از اهمیت بالای مخاطب ایرانی و بازار خودرو ایران در نزد این شرکت بزرگ آلمانی داشته و این شرکت سعی در حفظ و تقویت ارتباط خود با مشتریان ایرانی دارد.

ما هم به نوبه خود در شرکت پرشیاخودرو به عنوان ارائه دهنده محصولات و خدمات گروه ب ام و در ایران، لازم دانستیم از محمد رضا اناری، عکاس جوان و با استعداد این عکس زیبا ، با هدیه ای هرچند کوچک تجلیل و قدردانی کنیم. این عزیز هنرمند امروز مهمان مجموعه پرشیا خودرو بودند و به رسم یادبود یک ماکت اورجینال i8 تقدیم ایشان شد.

 

کد خبر 122701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha