تحویل نخستین خودروهای SWM به مشتریان سیف خودرو + تصاویر

در روزها گذشته نخستین خودروهای تولیدشده‌ SWM در سیف خودرو به مشتریان این شرکت تحویل داده شد.

به گزارش پرشین خودرو، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت‌های سیف خودرو، مرتب و تعدادی از مشتریان و همچنین نمایندگان این شرکت برگزار شد، مهرداد امینی خویی قائم مقام شرکت ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات از مشتریان و نمایندگان که اعتماد کرده و با انتخاب و خرید محصولات، این شرکت و صنعت خودروسازی را حمایت کردند تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره به محدودیت های سخت ناشی از تحریم های ظالمانه اقتصادی از تاخیر به‌وجود آمده در هنگام تحویل خودروها عذرخواهی کرد، اما خاطرنشان کرد که خوشبختانه خودرو SWM محصولی به‌روز و با تکنولوژی بالا و در شان مصرف‌کننده‌ی ایرانی است. امینی گفت که سیف خودرو با تمام توان و انرژی، مصمم است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید نامگذاری شده، به تعهدات خود عمل نماید.

 

سیف خودرو



در ادامه این مراسم امینی خویی گفت: خودرو SWM G01F که نسخه فیس لیفت و اسپرت این خودرو است در آینده‌ی نزدیک در سبد محصولات و خطوط تولید قرار می‌گیرد. افزایش رضایتمندی مشتریان، ارائه خدمات پس از فروش مناسب، ارتقاء کیفیت و استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل‌های مجموعه شرکتهای سیف خودرو و گروه خودروسازی مرتب از جمله اهدافی است که تمامی همکاران از ابتدای سال جدید در جهت محقق ساختن آن گام برداشته‌اند.

 

سیف خودرو



در ادامه‌ی مراسم، مدعوین ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی سوالات خود را از کارشناسان فنی پرسیده و با امکانات خودرو آشنا شدند و با تحویل و کلیدسپاری خودرو های پلاک شده به مشتریان مراسم پایان یافت.

گفتنی است خودرو SWM G01 یک خودروی چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ است که می‌تواند حداکثر 156 اسب بخار و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته خودکار است. محصول جدید سیف خودرو مجهز به شش کیسه هوا، تشخیص نقطه کور و خط خوان، دوربین 360 درجه سه بعدی، صندلی برقی، شارژر موبایل وایرلس، چراغ‌های گردشی در پیچ و سقف پانوراما است.

کد خبر 122771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha