جریمه خودروها، صف‌ مراکز معاینه فنی را طولانی می‌کند

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: پیش بینی می شود با اجرای جریمه خودروهای بدون معاینه فنی شاهد تشکیل صف های طولانی در مراکز معاینه فنی باشیم.

به گزارش پرشین خودرو، سعید قیصر مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور، درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز معاینه فنی سراسر کشور اظهار داشت: تمام مراکز معاینه فنی، براساس پروتکل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده است عمل می‌کنند.

وی گفت: خودروهایی که وارد مراکز معاینه فنی می‌شوند، توسط رانندگان خودرو تست‌های آنها انجام می‌شود و هیچ تماسی با اپراتورهای مراکز معاینه فنی ندارند و می‌توانند مراحل معاینه فنی خودروی خود را بدون اینکه از خودرو پیاده شوند انجام دهند.

وی یادآور شد: عدم جریمه خودروهای بدون معاینه فنی می‌تواند ازدحام خودروها را در روزهای پایان ماه مبارک رمضان داشته باشد و برای جلوگیری از این ازدحام و صف‌های طولانی در مقابل مراکز معاینه فنی، می‌توانستیم از راهکارهای دیگری استفاده کنیم.

 

مراکز معاینه فنی
 

مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور بیان داشت: البته مردم با توجه به یکپارچه شدن مراکز معاینه فنی سراسر کشور برای دریافت برگه معاینه فنی می‌توانند به شهرهای اقماری نیز مراجعه کنند.

قیصر بیان داشت: با اجرای قانون جریمه خودروهای بدون معاینه فنی، قطعاً 40 تا 50 روز درگیر خودروهایی که برای دریافت معاینه فنی در شهر تهران مراجعه می‌کنند خواهیم بود و حدود 500 خودرو در سال 99 به خودروهایی که در تهران باید معاینه فنی دریافت کنند، اضافه شده است.

وی پیشنهاد داد: افرادی که خودروهایشان نیاز به معاینه فنی دارد، قبل از شلوغی و ازدحام در مقابل مراکز معاینه فنی، به این مراکز مراجعه کنند و نسبت به دریافت برگه معاینه فنی خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 630 مرکز معاینه فنی در سراسر کشور فعال است که بیش از یک‌هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است و عدم جریمه خودروهای بدون معاینه فنی، چرخه اقتصادی این بخش را مختل کرده و موجب افزایش آلودگی هوا نیز در آینده می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 122799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha