زمان پیش فروش شاهین مشخص شد

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از پایان تولید پراید ۱۳۱ در انتهای تیرماه امسال خبر داد و گفت: پیش فروش خودرو شاهین پس از ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مجید باقری، با اعلام این خبر گفت: ۲ محصول کوئیک و ساینا فیس لیفت در تابستان امسال از سوی سایپا به بازار عرضه خواهد شد.

وی در ادامه و براساس مطالعات انجام شده، نیاز بازار خودرو ایران در سال جاری را یک میلیون خودرو اعلام کرد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا تقاضای این شرکت به عنوان خودروساز از شورای رقابت را قیمت گذاری منصفانه دانست تا خودروساز زیان نکند و افزود: با قیمت گذاری ناعادلانه، توان تولیدی خودروساز از دست می رود و با اختلال در عرضه، نهایتا مردم متضرر خواهند شد.

 

سایپا شاهین



باقری اضافه کرد: ما به عنوان خودروساز در بخش اقدامات کوتاه مدت برای تنظیم بازار، ۱۰۰ هزار خودرو تحویل داده ایم و ۱۵۰ هزار خودرو نیز ثبت نام کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه منابع انسانی ارزشمندترین سرمایه سایپا هستند، یادآور شد: با هدف حفظ تولید و کنترل بازار، تغییرات مهندسی در خطوط تولید ایجاد کردیم تا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی تولید خودرو ادامه داشته باشد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا، با توجه به اینکه قیمت پراید در بازار افزایش داشته است، متذکر شد: خوب است هموطنان بدانند همین امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) سایپا ۶۰۰ دستگاه خودرو پراید را با قیمت فروش ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فاکتور کرده است.

به گفته باقری، خودروساز آنچه بضاعت داشته تولید کرده است اما بقیه هم باید کمک کنند. آمارها می گوید ۱۵۰ هزار خودرو در پارکینگ های شخصی نگهداری می شود تا با افزایش قیمت در بازار فروخته شود.

کد خبر 122814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha