ثبت‌نام واردات کامیون‌های دست دوم از ۳ خرداد آغاز می شود

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز طرح نوسازی کامیون‌های فرسوده از ۳ خرداد از طریق واردات خودروهای سنگین تا ۳ سال ساخت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، تیمور باقری معاون حمل‌ونقل راهداری استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: افزایش مصرف سوخت، بالا بودن هزینه نگهداری و تعمیرات ناوگان فرسوده، مشکلات ایمنی و ترافیکی، افزایش زمان سفر، خسارت به زیرساخت های جاده های کشور و آلودگی محیط زیست از معایب حضور ناوگان فرسوده در سیستم حمل و نقل جاده‌ای است.

وی ادامه داد: بر این اساس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه، در نظر دارد از سوم خرداد سالجاری از متقاضیان ورود خودروهای سنگین 3 سال ساخت، از طریق بخش نوسازی و توسعه ناوگان مندرج در آدرس اینترنتیwww.rmto.ir ثبت‌نام به عمل آورد.

 

ثبت نام کامیون کارکرده



وی افزود: ذی‌نفعان این طرح شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت و همچنین مالکان حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خریداران ناوگان باید با دقت نظر و تحقیق و بررسی کامل نسبت به نام نویسی و خرید ناوگان اقدام نمایند و در نظر داشته باشند که قیمت تمام شده ناوگان توسط مراجع ذی صلاح و نظارتی با توجه به قرار داد خرید خارجی ناوگان تعیین و ملاک عمل برای عرضه در داخل کشور قرار خواهد گرفت.

باقری یادآور شد: هرگونه اطلاعیه دیگری در خصوص واردات و نوسازی ناوگان حمل ‌و نقل عمومی موضوع این اطلاعیه فاقد اعتبار بوده مگر آن که منحصراً در سایت سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای درج شده باشد.

کد خبر 122824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha