کد خبر 122827
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
شناسایی محل دپوی خودرو صفر کیلومتر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی محل دپو ۱۳۸ دستگاه خودرو صفر کیلومتر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام خبر کشف دپو 138 دستگاه خودرو صفر کیلومتر در قم اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با دپو خودروهای صفر کیلومتر به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، دو پارکینگ خصوصی همچنین با تلاش مأموران کلانتری‌های 22 و 24 "پردیسان" یک گاراژ دپو خودروهای صفر کیلومتر شناسایی و با همکاری کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی استان مورد بازرسی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها 138 دستگاه خودرو ایرانی و خارجی، بنا به نظر کارشناسان به ارزش بیش از 100 میلیارد ریال کشف شده است.

این مقام انتظامی این خودروها را شامل یک دستگاه خودروی زانتیا، یک دستگاه سراتو، یک دستگاه تویوتا، یک دستگاه پژو 208، 35 دستگاه خودرو پراید، 13 خودرو تیبا، پنج دستگاه ساندرو، یک دستگاه پراید وانت، چهار دستگاه تندر90، دو دستگاه نیسان، سه دستگاه ساینا، 6 دستگاه کوئیک، دو دستگاه برلیانس، 11 دستگاه خودرو 206، 31 دستگاه پرشیا، دو دستگاه رانا، دو دستگاه 207 صندوق‌دار، هفت دستگاه پژو 405، دو دستگاه آریسون، دو دستگاه هایما، پنج دستگاه سمند و یک دستگاه دنا برشمرد.

میرفیضی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع داده تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 122827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha