کد خبر 122905
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
بلیت‌های کنسلی هواپیما رو به کاهش است

بسیاری از ایرلاین‌های آمریکا و کانادا از کاهش تعداد بلیت‌های کنسل شده و ارتقای برخی از خطوط پروازی خبر داده اند.

به گزارش پرشین خودرو، از شرکت‌های هواپیمایی فعال در ایالات متحده آمریکا و کانادا روز سه‌شنبه با انتشار گزارشی اعلام کرده‌اند که تعداد بلیت‌های لغو شده هواپیما کاهش یافته و رزرو ‌بلیت در برخی از مسیرهای پروازی نسبت به یکی دو ماه گذشته بهبود یافته است.

شرکت یونایتد ایرلاینز، دلتا ایرلاینز و ایر کانادا که از برترین و بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی در آمریکای شمالی به شمار می روند، با ابراز امیدواری در خصوص آینده صنعت هوایی اعلام کرده اند که به نظر می رسد بخشی از مسافران قصد دارند در ماه‌های آینده سفرهای ضروری خود را که تاکنون به علت شیوع گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، از سر بگیرند و به همین سبب رشد قابل توجهی در رزرو بلیت در برخی از مسیرهای پروازی پرتردد و پرطرفدار مشاهده شده است.

 

بلیت‌های کنسلی هواپیما

بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است، همزمان با شروع گسترده و پاندمی کرونا در کشورهای مختلف جهان بسیاری از ایرلاین‌ها به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار بیشتر این ویروس خطرناک و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه پروازهای خود به مناطق گسترده‌ای از جهان را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق در آوردند.

همین لغو پروازها موجب شد که شرکت‌های هواپیمایی در سراسر جهان ضرر و زیان‌های مالی گسترده ای را متحمل شود و بسیاری از خطوط هوایی پرتردد و درآمدزای آنها به حالت غیرفعال تغییر حالت دهد.

حالا به نظر می رسد که با برداشته شدن محدودیت‌های سخت گیرانه از سوی دولت کشورهای مختلف، برخی از مسیرهای پروازی پرتردد از ماه‌های آینده فعال شده و ایرلاین‌ها نیز با ظرفیت بیشتری فعالیت و پروازهای خود را از سر خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 122905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha