فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی در تعطیلات عید فطر+جدول

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران گفت: مراکز معاینه فنی در جنوب تهران بدون ترافیک نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

به گزارش پرشین خودرو، حسین مقدم،‌ در مورد وضعیت مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی با توجه به اتمام مهلت پلیس گفت: روزانه حدود 7300دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند که با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دو سال اخیر و افزایش ساعت کاری و ... در حال حاضر شرایط مراجعات به مراکز عادی است.


وی با بیان اینکه تنها برخی از مراکز آن هم در بعضی از ساعات مراجعات بیشتری دارند اما حتی در این مراکز، شهروندان کمتر از یکساعت و نیم باید صبر کنند تا از خدمات معاینه فنی استفاده کنند. گفت: البته اکثر مراکزی که در قسمت جنوبی تهران واقع شدند؛ نظیر مرکز چمران، الغدیر، شقایق بسیار خلوت بوده وشهروندان می توانند بدون هیچ انتظار و صفی معاینه فنی خودروی خود را در آن مراکز انجام دهند.علاوه بر این می توانند با استفاده از نوبت دهی آنلاین بدون معطلی از خدمات معاینه فنی مراکز شهر تهران استفاده کنند.


خالی بودن 50درصدی ظرفیت سامانه نوبت دهی

مقدم با تاکید بر اینکه درحال حاضر مراجعه با وقت قبلی از طریق سامانه نوبت دهی در هشت مرکز بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، نیایش، آبشناسان، چمران و دماوند امکان پذیر بوده اما در مجموع بالغ بر50 درصد از ظرفیت نوبت دهی خالی است. گفت: توصیه می شود شهروندان جهت مدیریت زمان حتما با وقت قبلی از طریق این سامانه به مراکز مراجعه نمایند.ضمنا شهروندان می توانند با استفاده از سامانه مدت انتظار و کنترل طول صف و میزان معطلی خلوت ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی انتخاب کنند. مرکز شقایق و چمران بسیار خلوت بوده و کمتر از نیم ساعت خدمات معاینه فنی ارائه می شود.

وی افزود: در چند روز اخیر ستاد معاینه فنی جهت تسهیل در ارایه خدمات نسبت به افزایش ساعت کاری در چندین مرکز و افزایش پذیرش خودرو ها با سامانه نوبت دهی اقدام کرده و ساعت کاری سه مرکز دماوند، چمران و شقایق را به مدت یک ساعت افزایش یافته وجهت تسریع در ارائه خدمات در این یکساعت افزایش، از ساعت 17 تا 18 پذیرش صرفا اینترنتی و با نوبت دهی آنلاین انجام می شود و در صورت اقبال عمومی ساعت فعالیت و این نحوه پذیرش افزایش خواهد یافت.

مقدم با بیان اینکه در 4 و 5خرداد ماه باتوجه به تعطیلات عید فطر،‌ برخی از مراکز فعال هستند افزود: مراکز خاوران،امام رضا، زمان آباد،بعثت و فدائیان اسلام از ساعت 7:30 الی 16 فعال هستند.

 

فعالیت مراکز معاینه فنی در تعطیلات عید فطر

منبع: ایسنا

کد خبر 122965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha