جزئیات مراحل ثبت نام خودرو در طرح جدید فروش فوق‌العاده سایپا

مركز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با انتشار دومین اطلاعیه خود، مراحل ثبت‌نام خودرو در طرح جدید فروش فوق العاده را تشریح كرد.

به گزارش پرشین خودرو، براساس این اطلاعیه مراحل ثبت‌نام برای خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق العاده به شرح زیر است:

۱- اگر شرایط ۱۰ گانه خرید خودرو (ذكر شده در اطلاعیه شماره یك) را دارید، ابتدا به سایت اِمتا به آدرس اینترنتی www.ecsw.ir مراجعه كنید.

۲- با وارد كردن شماره تلفن همراه و سایر مشخصات شخصی مانند كدملی و سال تولد، كد احراز هویت برای متقاضی پیامك می شود، دقت داشته باشید كه شماره تلفن همراه لزوما باید به نام فرد ثبت شده باشد.

۳- با ثبت نام در سایت اِمتا و احراز هویت (با داشتن نام كاربری و رمز عبور) امكان پیش ثبت نام در سایت فروش سایپا را پیدا خواهید كرد.

 

جزئیات فروش سایپا



۴- بعد از پیش ثبت نام در سایت فروش حداكثر ۱۰ روز زمان نیاز است تا اطلاعات داده شده به روزآوری شود.

۵- پس از آنكه به روزآوری و صحت‌سنجی اطلاعات وارد شده انجام و شرایط متقاضی برای ثبت نام خودرو تائید شد، امكان ثبت نام اصلی در سایت شركت های خودروسازی فراهم می شود.

۶- تمام متقاضیانی كه امكان خرید خودرو را پیدا كرده اند، به مدت یك هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سایت، خودرو مورد نظر خود را انتخاب كرده و ۵۰ درصد وجه آن را واریز كنند.

۷- بعد از پایان مهلت ثبت نام، قرعه‌كشی با حضور نمایندگانی از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری برگزار می شود و اسامی منتخبین این قرعه‌کشی به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

۸- برگزیدگان قرعه كشی یك هفته پس از اعلام نتایج فرصت دارند تا ۵۰ درصد باقیمانده قیمت خودرو را واریز و ثبت نام خود را كامل كنند. خودروهای این افراد در یك بازه (حداكثر) سه ماهه تحویل خواهد شد.

۹- مبلغ پرداختی سایر ثبت‌نام‌كنندگان (كه در قرعه كشی برنده نشده‌اند) طی یك هفته به حساب آنها برگردانده خواهد شد و این فرصت را دارند تا در طرح‌های فروش بعدی ثبت نام كنند

کد خبر 122986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha