چک به نام شخص هم به شرایط فروش فوق‌العاده خودرو اضافه شد

علاوه بر شرایط جدید اعلام شده برای ثبت نام خودروها در طرح فروش فوق العاده دو خودروساز بزرگ، حال شرط ارائه چک به نام فرد متقاضی نیز به شرایط اضافه شده است.

به گزارش پرشین خودرو، علاوه بر شرط های اعلام شده برای خرید خودرو در طرح فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو، اکنون در جدول قیمتی ارائه شده برای خودروهای عرضه شده در این طرح، شرط ارائه چک به نام فرد متقاضی خودرو نیز اضافه شده است. براین اساس برای خرید از هردو گروه خودروساز ارائه چک به مبلغ سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان با موعد بازپرداخت ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ توسط فرد ثبت نام کننده الزامی است.

ارائه این چک به این دلیل است که طبق یکی از شروط ۱۰ گانه خرید خودرو در این طرح، سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت می ماند تا فرد متقاضی امکان فروش خودرو را نداشه باشد و به گونه ای از خرید خودرو از شرکت و فروش آن در بازار آزاد و در حقیقت دلالی ها جلوگیری شود.

 

سایت اینترنتی خرید خودرو



براین اساس این سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی مانده مبلغ خودرو از دو واریز قبلی مشتری در دو مرحله ثبت نام خواهد بود که سال بعد دریافت و سند خودرو به مشتری تحویل داده می شود.

با توجه به اینکه احتمالا بسیاری از افراد متقاضی خرید خودرو دسته چک به نام خود ندارند یا چک آن ها سیال نیست، نمیتوانند در این طرح شرکت کرده و خرید خودرو داشته باشند.

دو شرکت خودروساز نیز این شرط "ارائه چک به نام فرد متقاضی" را یک ایراد طرح دانسته و اظهار کردند که مذاکراتی در رابطه با آن انجام شده است تا حداقل دریافت چک به نام فردی غیر از خود متقاضی امکانپذیر باشد؛ اصلاح این ایراد به این دوره از فروش نرسید اما ممکن است در طرح بعدی فروش ها این امکان فراهم شود تا فردی دیگری هم بتواند برای مشتری ارائه چک داشته باشد.

کد خبر 122991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha