الزام چک صیاد برای خرید محصولات سایپا برداشته شد

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با دستور مدیرعامل گروه سایپا و در راستای تسهیل شرایط در ثبت نام متقاضیان و هموطنان محترم در طرح فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا، الزام چک صیاد برداشته شد و چک عادی نیز برای تسهیلات پذیرفته می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، مجید باقری ادامه داد: همچنین با توجه به درخواست تعداد زیادی از هموطنان عزیز، امکان ارائه این چک توسط بستگان درجه یک خریدار نیز فراهم شده تا شرایط مناسب‌تری برای ثبت نام مصرف‌کنندگان واقعی فراهم آید.

وی بار دیگر از مشتریان محترم گروه خودروسازی سایپا خواست تا برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده عجله نکنند.

باقری اظهار کرد: ثبت نام، درج اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور و سپس واریز وجه تا روز ۱۴ خردادماه امکان پذیر است و هموطنان به صورت ۲۴ساعته می توانند این مراحل را انجام دهند.

 

سایپا



گفتنی است؛ در برنامه ریزی اولیه طرح فروش فوق‌العاده خودرو این الزام وجود داشت که چک تضمین تسهیلات به نام خریدار و صیادی باشد اما گروه خودروسازی سایپا با هدف تسهیل در مشارکت هموطنان و افزایش رضایتمندی مشتریان این الزام را از شرایط ثبت نام حذف کرد.

متقاضیان ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این گروه خودروسازی، سایپانیوز مراجعه کرده و اطلاعیه‌های مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا را مطالعه کنند

کد خبر 122995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha