کد خبر 123082
۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کرونا، فروش خودروسازی GAC را کاهش نداد

شرکت خودروسازی GAC به تازگی اعلام کرده که برخلاف تبعات منفی ناشی از پاندمی کرونا، نرخ رشد فروش سالانه خود را بر روی ۳ درصد حفظ خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت خودروسازی GAC که بدون شک یکی از بزرگترین و موفق ترین خودروسازان چینی به شمار می رود و توانسته در سال‌های اخیر سهم قابل توجهی را در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد، به تازگی اعلام کرده که برخلاف تاثیر و تبعات منفی ناشی از شروع گسترده و بحران پاندمی کرونا، نرخ رشد فروش سالانه آن هم چنان بر روی ۳ درصد باقی خواهد ماند.


ژینگ کینگ‌هانگ ، مدیر عامل شرکت خودروسازی GAC در پاسخ به سوالات گزارشگر رویترز خاطرنشان کرده است که این شرکت که در شهر گوانجو در جنوب چین مستقر و فعال است، تمامی ابعاد و جوانب مختلف و تاثیرگذار بر شرایط بحرانی و میزان فروش خودرو در چین و سایر بازار کشورهای جهان را در نظر گرفته و با دقت بررسی کرده است و به این نتیجه رسیده که نرخ رشد فروش سالانه آن بدون هیچ تغییری بر روی ۳ درصد باقی خواهد ماند.

 

خودروسازی GAC


بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است، بالغ بر ۸۰ درصد از زنجیره تامین شرکت خودروسازی جک در چین واقع شده است و این شرکت به گفته کینگ‌هانگ کمبودی از لحاظ تامین قطعات مورد نیاز خود در آینده نزدیک نخواهد داشت.

وی همچنین در ادامه اظهارات خود افزود: این شرکت به منظور جبران تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا و احیای میزان فروش خود در ماههای باقیمانده از سال جاری میلادی، تصمیم گرفته است که صادرات محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و مدل های الکتریکی متعددی را با همکاری شرکت فیات کرایسلر آمریکا (FCA) روانه بازارهای جهانی کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 123082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha