کد خبر 123089
۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کشف ۱۰۱۴ دستگاه خودرو صفر احتکار شده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۱۰۱۴ دستگاه خودروی احتکار شده در ادامه طرح عملیاتی مقابله با احتکار خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمد رضا مقیمی، با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در ارتباط با برخورد با سودجویان و اخلالگران اقتصادی به ویژه اخلاگران بازار خودرو اظهار داشت: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودروهای فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار، این پلیس رصد اطلاعاتی بازار و صدور ابلاغیه‌های متعدد و اطلاع رسانی‌ به رده‌های اجرایی به منظور برخورد با مجرمان و محتکران را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و در جریان بازدید از پارکینگ ها و انبارها،طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۰۱۴ دستگاه انواع خودروی سواری احتکار شده توسط پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور کشف و محل دپوی خودروها پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه از ابتدای طرح تا کنون تعداد ۲۳۰۵ دستگاه انواع خودرو صفر کیلومتر کشف شده است، تاکید کرد: هرگونه دپوی خودرو در شرایط فعلی تخلف محسوب شده و پلیس امنیت اقتصادی با رصد اطلاعاتی نسبت به شناسایی انبارها و پارکینگ ها و محل احتکار خودروها اقدام می کند و چنانچه در بررسی ها و گزارش های مردمی خودروی صفر کیلومتر به صورت تجمیعی در پارکینگ های عمومی، خصوصی و انبارها نگهداری شده باشند، جرم احتکار تلقی شده و با هماهنگی و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی پرونده قضائی برای آن ها تشکیل خواهد شد.


وی تاکید کرد: افرادی که اقدام به احتکار خودرو کرده اند، هرچه سریعتر خودروهای احتکاری را در بازار عرضه کرده و نسبت به تعیین و تکلیف آن اقدام کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 123089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha