کد خبر 123108
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
بدون ماسک وارد اتوبوس نشوید

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها در تمامی مبادی خطوط، قبل از سوار شدن مسافران است که با همان جدیت روز اول و دقت بیش از پیش ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو، محمود ترفع با تاکید بر اینکه با توجه به عادی شدن روال کسب و کارها، میزان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی زیاد شده است، افزود: هر چند آمار مسافران اتوبوس در حال حاضر، نسبت به روزهای مشابه سال گذشته 63 درصد کاهش نشان می‌دهد اما در خطوط انبوه بر تندرو که طول مسیر زیادی دارند، مردم اقبال بیشتری دارند و در ساعات پیک، میزان استفاده از این خطوط زیاد است.


وی با استناد به آخرین پروتکل ابلاغی مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی موظف به اجرای این پروتکل است و از این رو، از شهروندانی که از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌کنند، مجدداً و مکرراً خواهش می‌کنیم که برای حفظ سلامت خودشان و سایر مسافران، "حتماً" از ماسک استفاده کنند.

 

استفاده از ماسک

بنا براعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ وی با اشاره به تاکید شهردار تهران و دستور ویژه مبنی بر لزوم اجرای پروتکل استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی، خاطرنشان کرد: بر این اساس، بر روند استفاده مسافران اتوبوس از ماسک جدی‌تر و دقیق‌تر از گذشته کنترل و نظارت می‌کنیم و از همه شهروندان درخواست داریم بدون ماسک وارد اتوبوس نشوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 123108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha