کد خبر 123131
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
سال 99، سال تداوم تحولات بانک ایران زمین

تحول به معنای واقعی، جنگیدن برای بقا نیست بلکه هدف آن رسیدن به توان کامل کسب ‌وکار در حد عالی است و در واکنش به چالش‌ها و فرصت های خارج از سازمان شکل می‌گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، صرف ‌نظر از شرایط، تحول واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که تیم مدیریتی و تمامی سازمان تغییر همه‌جانبه در کسب ‌وکار را بپذیرد و خدا را شاکریم که این دیدگاه در بانک ایران زمین اتفاق افتاده است و بر اساس نقشه راه تدوین شده، مجموعه مدیریتی و تمامی بدنه سازمان در عمل نشان داده اند که در این مسیر پر پیچ وخم همچنان استوار و پویا گام برمی دارند و عملکرد سال 98 دلیلی بر این مدعاست وجای دارد که قدردان تمامی سازمان در تمامی لایه ها بوده و افتخار نماییم که با این تیم منسجم، مسئولیت پذیر و شایسته همکاری داریم.

نقشه راه و رویکرد تحول ما، هم چیستی و هم چگونگی ایجاد تحول در سازمان را شامل بوده است.

با این حال باید به یاد داشته باشیم که مدل کسب وکار باید تغییر کند، و نباید بیش‌ازحد بر روی تک‌تک طرح‌ها بدون آنکه متحول شوند متمرکز گردید، طرح‌ها ماندگار نخواهند بود مگر اینکه در نحوه اداره کسب ‌وکار تغییری بنیادین ایجاد شود.

سازمان های موفق فرهنگی را به وجود می آوردند که همواره درحال تحول هستند و حرکتی که عملا از سال 96 در بانک آغاز شده است نمونه بارز تحول مستمر و دائمی است و باید به این موضوع توجه شود که برنامه‌ها خودشان به تنهایی نمی‌توانند ارزشی را محقق کنند. ارزش‌ تنها در رفتار‌های جمعی و پایدار کارکنانی که مسئول طراحی، اجرا و زندگی در محیط جدید هستند، محقق می‌شود.

پیشرفت برنامه تحول، از تعریف استراتژی و مشخص کردن اهداف تا طراحی و اجرا، تمام بخش‌های سازمان را تحت تأثیر قرار داده است و نتایج خوبی نیز در بر داشته اند. اما در هر برنامه، نقاطی وجود دارند که از اهمیت ویژه ای برخوردارند و تعیین کننده در تحقق اهداف برنامه ریزی شده است و عملا موفقیت برنامه های تحول بدان ها وابسته است. در نقشه راه بانک ایران زمین نیز که در سه مرحله کلیدی تدوین گردیده اند بخش نخست آن که حوزه توانمند ساز ها و قابلیت سازها بوده است به اتمام رسیده اند و مرحله دوم که حوزه بازار و کسب‌وکار است، از اواسط سال 98 آغاز گردیده است و برای ورود به دوره جدید و گذار از مرحله قبل که همانا کسب وکارهای جدید و پایدار است، سال 99 از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تاثیر چشمگیری در موفقیت نقشه راه تحول خواهد داشت، و اعتقاد داریم مانند گذشته همکاران عزیز ما در بانک ایران زمین که با ارزشترین، سرمایه بانک می باشند از این مرحله نیز با سربلندی عبور خواهند کرد و جایگاه بانک را به مقامی شایسته خواهند رساند. هم چنین اعلام می کنم که درسال 99، خبرها و دستاوردهای خوبی در بانک خواهیم داشت که موجب ارتقای ویژه بانک ایران زمین در بازار پولی و بانکی خواهد گردید. به همین دلایل است که سال 99 سال تداوم تحولات بانک می‌باشد و ایمان داریم آینده‌ی بسیار درخشان درانتظار بانک ایران زمین است.

کد خبر 123131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha