کد خبر 123135
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
پروازهای ایران به ترکیه چه زمانی آغاز می‌شود؟

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از احتمال برقراری مجدد پروازهای ایران به مقصد ترکیه تا حدود دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، پس از لغو پروازهای خارجی در پی گسترش ویروس کرونا، بسیاری از کشورها ترجیح دادند همه پروازهای ورودی و خروجی خود به کشورهای مختلف را لغو کنند اما به تدریج و پس از گذشت بیش از سه ماه از شیوع این ویروس، مذاکراتی بین کشورهای مختلف صورت گرفته و مرزها به تدریج باز می‌شوند.

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره چگونگی پیشرفت مذاکرات برای از سرگیری پروازهای خارجی گفت: پروازهای خارجی برنامه‌ای فعلا محدود به همان لندن، پاریس و آمستردام است.

 

وی افزود: مذاکرات خوبی با ترکیه برای برقراری پروازهای ایران-ترکیه و بالعکس بین دو کشور انجام شده و بر اساس آخرین اظهارات این کشور همسایه، از روز نخست آگوست مصادف با یازدهم مرداد ماه امسال پروازهای ایران به مقاصد مختلف ترکیه از سر گرفته می‌شود.

 

پرواز ایران - ترکیه


دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ادامه داد: البته این مذاکرات هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اما تا امروز این تاریخ را به ما اعلام کرده‌اند.

اسعدی سامانی همچنین درباره دیگر پروازهای خارجی نیز اینگونه توضیح داد: در پی مذاکرات صورت گرفته پروازهای موردی نیز به مقاصد مختلفی از جمله مادرید، بارسلون، رم، مینسک بلاروس و کلمبو سریلانکا هماهنگ شده تا بتوانیم ایرانیانی که در این کشورها قصد بازگشت به کشور را دارند، برگردانیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 123135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha