کد خبر 123155
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
ریکاوری صنعت هوانوردی چقدر زمان می‌برد؟

علی‌رغم آمادگی برخی کشورها برای بازگشایی مرزها، مؤسسه اعتبارسنجی اس‌اندپی گلوبال هشدار داد ترافیک مسافران هوایی جهان حداقل تا ۳ سال به سطح قبل از پاندمی کرونا باز نخواهد گشت.

به گزارش پرشین خودرو، علی‌رغم آمادگی برخی کشورها برای بازگشایی مرزها، مؤسسه اعتبارسنجی اس‌اندپی گلوبال هشدار داد ترافیک مسافران هوایی جهان حداقل تا ۳ سال به سطح قبل از پاندمی کرونا باز نخواهد گشت.


در تحقیقاتی که خبرگزاری بلومبرگ به آن اشاره کرده است، اس‌اندپی گلوبال تخمین‌های قبلی خود را کاهش داده و اعلام کرده است ترافیک مسافران هوایی امسال افت خواهد کرد. این مؤسسه اعلام کرده است که در حال حاضر آینده صنعت مسافرت هوایی جهان به بازگشایی قرنطینه‌های کشورها و برداشتن محدودیت‌های مرزی بستگی خواهد داشت.

 

صنعت هوانوردی


اکثر کشورهای اروپایی مرزهای خود را در ماه ژوئن باز خواهند کرد. البته برخی از کشورهای این قاره همین حالا هم مرزهای خود را باز کرده‌اند که البته این اقدام آنها با محدودیت‌هایی همراه است. مؤسسه اس‌اندپی اعلام کرد به علت پایین ماندن حجم پروازها و مشکلات فرودگاه‌ها برای ادامه دادن به کار خود، بسیاری از مراکز مسافرت هوایی در ماه‌های آینده با کاهش رتبه اعتباری روبرو خواهند شد.

اس‌اندپی گلوبال اعلام کرد: فرودگاه‌ها به علت کاهش حجم پروازهای مسافری و درآمد خود از این پروازها، که معمولاً ۵۰ درصد از کل درآمد آنها را تشکیل می‌دهد، تحت فشار شدیدتری قرار خواهند گرفت. بخش دیگر پردرآمد فرودگاه‌ها که خرده‌فروشی است حتی بدتر از این آسیب خواهد دید.

منبع: مهر

کد خبر 123155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha