آغاز عملیات ارزی و اتصال به سامانه نیما در بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین، با اعلام صدور مجوز ارزی این بانک از سوی بانک مرکزی گفت: چشم انداز بانک ایران زمین، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان بالاخص تولید کنندگان و فعالین اقتصادی است، که در همین راستا با تلاش های صورت گرفته مجوز ارزی بانک صادر و از این پس ارائه خدمات ارزی براساس دستورالعمل های بانک مرکزی ممکن خواهد بود.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به تلاش های صورت گرفته در سالهای اخیر برای تحقق اهداف و تجهیز بانک به زیرساخت های لازم برای پیاده سازی بانکداری دیجیتال، اظهار داشت: ارائه خدمات یکپارچه، تکمیل سبد خدمات، تجهیز شعب، ایجاد زیرساخت های بانکداری دیجیتال و اخذ مجوزهای لازم فعالیت در حوزه های مختلف و همکاری با شرکت های استارتاپی از اهداف بانک ایران زمین بوده است، که بخش زیادی محقق شده است.

وی افزود: خوشبختانه در روزهای گذشته مجوز ارزی بانک ایران زمین از سوی بانک مرکزی صادر شد، که این موضوع نقش بسیار زیادی می تواند در ارائه خدمات مطلوب و همچنین تکمیل سبد خدمات خواهد داشت.

پورسعید در خصوص حمایت از تولید و همچنین همکاری با بخش های مختلف تولید افزود: در سال های گذشته اقدامات زیادی در خصوص حمایت از تولید در بانک ایران زمین صورت گرفته، که از آن جمله حمایت از راه اندازی سیمان غرب آسیا، حمایت از تولید کنندگان در استان های مختلف و همچنین راه اندازی مراکز علمی و دانش بنیان جهت همکاری با فین تک ها و استارتاپ ها است.

مدیرعامل بانک ایران زمین، اظهار امیدواری کرد با اخذ مجوز ارزی این بانک، مسیر حمایت بانک از بخش های اقتصادی هموارتر از پیش شود.

با صدور مجوز ارزی بانک ایران زمین مطابق با ضوابط و مقررات ارزی بانک مرکزی، با دسترسی این بانک به سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی (نیما) به منظور خرید و فروش ارز و نیز عضویت در بازار بین بانکی ارز تهران به منظور انجام معاملات ارزی با بانک مرکزی موافقت شده است.

طبق برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته اخذ مجوز مراحل بعدی ارزی نیز متعاقبا مورد پیگیری و اقدام قرارخواهد گرفت.

کد خبر 123163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha