کد خبر 123164
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
۹۹۶ خودروی خارجی قاچاق کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۹۹۶ دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش هفت تریلیون ریال از یک پارکینگ خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نعمت‌الله علیپور با اشاره به با شناسایی یک باند سازمان‌یافته قاچاق خودرو در رصدهای اطلاعاتی و فنی بسیار پیچیده مأموران پلیس امنیت اقتصادی، اظهار کرد: در تحقیقات مشخص شد که اعضای این باند خودروها را در پارکینگ یک مجتمع تجاری در حوالی بزرگراه شهید خرازی پنهان کرده‌اند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی تیمهایی از کارآگاهان به همراه کارکنان تعزیرات حکومتی به محل موردنظر اعزام شده و در بازرسی از پارکینگ 996 دستگاه خودروی سانتافه و اپتیما قاچاق فاقد مجوزهای گمرکی و بارنامه و مدارک قانونی را کشف کردند.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خودروهای کشف شده شامل 199 دستگاه سانتافه فاقد پلاک، 512 دستگاه اپتیما فاقد پلاک و 285 دستگاه اپتیما دارای پلاک است، گفت: کارشناسان ارزش ریالی خودروها را هفت تریلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: یکی از موانع اصلی جهش تولید، وجود قاچاق و سایر جرایم اقتصادی است که اقدامات جهادی و انقلابی پلیس در برخورد با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

کد خبر 123164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha