تراکم مسافران در حمل‌و‌نقل عمومی نگران کننده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن درخواست از شهردار تهران برای پیگیری موضوع کمک دولت به شهرداری، نسبت به تراکم مسافران در شبکه حمل و نقل عمومی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن هاشمی روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تراکم مسافران در شبکه حمل و نقل عمومی احتمال افزایش کرونا را در پی دارد.

وی گفت: گویا از سوی وزارت بهداشت و شخص وزیر که نهاد بالادستی هستند، در اجرای محدودیت های ترافیکی حساسیت هایی ایجاد شده است.


هاشمی عنوان کرد: آمارهای چند روز اخیر نیز نشان می دهد که روند ابتلا افزایش پیدا کرده است و به نظر می رسد اجرای محدودیت های ترافیکی از شنبه آزمایشی است.


رییس شورای تهران افزود: وزیر بهداشت اعلام کرده که اگر فاصله گذاری رعایت نشود مجددا لغو محدودیت های ترافیکی را دنبال می کند و ما نیز از مردم می خواهیم که موضوع استفاده از ماسک را جدی بگیرد.

وی درباره سرانجام اجرای طرح ترافیک در تهران اظهارداشت: من تا کنون برای اجرای این طرح ورود نکردم.

هاشمی ادامه داد: گویا رئیس جمهور به این مسئله ورود پیدا کرده است.

 

حمل و نقل عمومی


شهردار تهران دریافت کمک از دولت را پیگیری کند

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران توانسته است هزینه اقدامات ضدکرونایی که انجام داده را از دولت کمک هزینه دریافت کند، گفت: نامه ای با امضای مشترک من و حناچی به دولت ارسال شد و از آنها خواستیم که مبالغی را در اختیار شهرداری تهران قرار دهند.

وی با بیان اینکه تا کنون پولی در اختیار ما قرار نگرفته است، گفت: هر چند که گفتند این پول ها به صورت وام در اختیار شرکت هایی قرار می گیرد که به علت کرونا نباید تعدیل نیرو کنند که شهرداری تهران نیز با اینکه فعالیتش زیاد است اما درآمدهایش افت پیدا کرده و از حناچی می خواهیم که موضوع این نامه را پیگیری کند.

وی یادآور شد: به نظر می رسد از مبلغ 75 هزار میلیاردی که در اختیار دولت قرار گرفته، سه الی چهار میلیارد تومان سهم شهرداری باشد.

کد خبر 123211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha