آغاز قرعه کشی محصولات ایران خودرو با پخش زنده در اینستاگرام + آدرس پیج

مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو با پخش زنده در صفحه اینستاگرام این شرکت و در حضور نمایندگان نهادها و سازمان های نظارتی در سالن همایش های ساپکو آغار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در این دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر برای ۴ محصول ایران خودرو را ثبت نام کردند.

بر اساس این گزارش، در مراسم قرعه کشی نخستین دوره فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو نمایندگان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی وزارت صمت، پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی، سازمان بازرسی کل کشور و نماینده وزارت اطلاعات بر جربان قرعه کشی ۱۵ هزار دستگاه خودرو نظارت دارند.

 

قرعه کشی محصولات ایران خودرو



بر اساس آمار ارایه شده از سوی ایران خودرو در این طرح فروش فوق العاده که از ۷ تا ۱۴ خردادماه برگزار شد، ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر پژو slx، یک میلیون و۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ معمولی، ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر پژو پارس Tu5 و ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر خودرو رانا ثبت نام کرده اند.


بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو در طرح قرعه کشی ۴ محصول ایران خودرو برای ۱۵ هزار خودرو به علاوه ۱۵۰۰ خودرو به صورت رزرو قرعه کشی انجام می شود.

یادآور می شود که مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو که از ساعتی پیش آغاز شده است به صورت زنده در اینستاگرام این شرکت به آدرس ikco_ir@ قابل مشاهد است.

کد خبر 123259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha