جزئیاتی از ثبت نام کنندگان در طرح فروش ایران خودرو

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ابران خودرو گفت: در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ۵ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۸۵۶ نفر پیش ثبت نام کردند که پس از پاک سازی و اجرای ضوابط، ۴ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۸۴ نفر ثبت نام انها قطعی و موفق به انتخاب خودرو درخواستی شدند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اصغر حق پناه در مراسم نخستین قرعه کشی ۴ محصول ایران خودرو اظهار داشت: در این طرح فروش ۳۹ هزار و ۱۸ نفر ثبت تکراری در محصولات سایپا و ۳۸۵ هزار و ۸۱۳ نفر دارای پلاک فعال بودند که پس از پاک سازی صورت گرفته، ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر در قرعه کشی شرکت داده شدند.

وی گفت: تعداد کل شرکت کنندگان در قرعه کشی محصول رانا ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ با ظرفیت ۶۳۰ و رزرو ۶۳ نفر و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ با ظرفیت ۴۰۰۰ و رزرو ۴۰۰ نفر بوده است.

 

قرعه کشی ایران خودرو



وی افزود: همچنین تعداد کل شرکنندگان در محصول پژو ۲۰۶ معمولی یک میلیون و ۵۰ هزارو ۴۵۳ و ظرفیت در نظر گرفته شده ۶۳۷۰ و ۶۳۷ به صورت رزرو انتخاب و تعداد کل شرکت کنندگان پژو پارس Tu5 نیز دو میلیون و ۳۸۳ هزار و ۹۰۱ نفر و ظرفیت اختصاصی ۴ هزار و ۴۰۰ نفر نیز به صورت رزرو انتخاب شدند.

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گزوه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: با اتمام قرعه کشی، اسامی منتخبان در قرعه کشی در سایت ایران خودرو اعلام می شود و همچنین به منتخبین در قرعه کشی پیامکهم ارسال می شود .

کد خبر 123269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha