کد خبر 123284
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
پدهای ضد ارتعاش در خط 7 مترو نصب می‌شود

مدیر عامل شرکت مترو تهران از نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7مترو تا پایان سال خبر داد و گفت: نواقص این خط برطرف شده است.

به گزارش پرشین خودرو، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 مترو اظهارداشت: انجام مطالعات ارتعاشی توسط شرکت مشاور در این زمینه تعیین و بررسی‌های لازم در ۸ نقطه خط ۷ نیز انجام شد.

وی افزود: با توجه به تحریم‌ها ناچار به استفاده از پدهای تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایش‌های بسیار از نمونه‌های مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.


مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره برداری از خط ۷ در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پدهای در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب می‌شود‌.

 

خط 7 مترو


امام گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونل‌ها سعی شده از ارتعاشات و صداهای اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمده ای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: پس از تعطیلی خط 7 در سال 96 که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریل‌ها در بیش از 8 هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش و صداهای اضافه در این خط کمک بسیاری می‌کند.

منبع: فارس

کد خبر 123284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha