پروازهای ترکیش ایرلاین به اروپا از سر گرفته می‌شود

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین از برقراری پروازهای بین‌المللی خود به مقصد کشورهای اروپایی از ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، ترکیش ایرلاین به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد از نیمه دوم ماه جاری میلادی یعنی ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰ پرواز های بین المللی خود را به مقصد ۱۶ شهر در ۶ کشور اروپایی از سر بگیرد.


یحیی اوستون، معاون ارشد روابط عمومی شرکت ترکیش ایرلاین (Turkish Airlines) با انتشار پیامی در توییتر خاطرنشان کرده است: از تاریخ ۱۸ ژوئن سال جاری میلادی پروازهای مستقیم این ایرلاین از ۱۴ شهر در ترکیه به ۱۶ مقصد و شهر اروپایی باری دیگر از سر گرفته خواهد شد.

 

ترکیش ایرلاین


بر اساس گزارشی که در وبسایت hurriyetdailynews آمده است، از جمله کشورهایی که ترکیش ایرلاین قصد برقراری مجدد پروازهای مستقیم خود به آنها را دارد، می‌توان به آلمان، هلند، اتریش، سوئیس، سوئد و دانمارک اشاره کرد.

ترکیش ایرلاینز نیز همچون بسیاری دیگر از شرکت های هواپیمایی فعال و مستقر در کشورهای مختلف جهان، هم زمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه و اعمال محدودیت های جدی از سوی دولت ها، تمامی پروازهای داخلی و بین المللی خود را لغو و متوقف کرد و به حالت تعلیق درآورد.

منبع: ایسنا

کد خبر 123304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha