برخورد جدی قضایی و انتظامی با فروشندگان خودروهای قرعه کشی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: افرادی که مجوز خودروهای قرعه کشی شده را خرید و فروش کنند مورد برخورد جدی قضایی و انتظامی قرار خواهند گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، سردار حسین رحیمی، با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و برخی گزارش‌های دریافتی از خرید و فروش امتیاز خودرو از سوی افرادی که قرعه به نامشان درآمده بود، نهادهای مسئول از ما خواستند که به این موضوع ورود کنیم و پلیس هم به برای رسیدگی به این موضوع ورود کرد.

به گفته وی، برخی از افراد در فضای مجازی و حقیقی اقدام به واگذاری امتیاز محصولی که به نامشان درآمده، در ازای دریافت مبالغی از 10 تا 20 میلیون تومان کرده‌اند که نسبت به شناسایی این افراد با شیوه‌ها و شگردهای پلیسی اقدام شده است.

 

قرعه کشی


رحیمی با تاکید بر اینکه خرید و فروش حواله و واگذاری امتیاز خودروهای قرعه کشی شده در طرح فروش اینترنتی محصولات دو شرکت ایران خودرو و سایپا غیرقانونی و ممنوع است، متذکر شد: تا کنون چندین مورد از این اقدامات شناسایی شده و با ورود پلیس، افراد متخلف دستگیر هم شده‌اند که برای آنان پرونده ای تشکیل شده و در حال رسیدگی است.


رییس پلیس تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه با افرادی که مجوز خودروهای قرعه کشی شده را خرید و فروش کنند برخورد جدی قضایی و انتظامی صورت می گیرد، یادآور شد: در مراحل بعدی قرعه‌کشی نیز چنانچه ممنوعیت‌های مشابه وجود داشته باشد، بازهم با متخلفان برخورد خواهد شد.

کد خبر 123424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha