کد خبر 123428
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
خودرو صادر شود قیمت آن کاهش می یابد!

رئیس جمهوری گفت: چنانچه خودروسازی ما به شرایطی برسد که ۳۰ درصد محصولاتش صادر شود مجبور است قیمت را پایین آورده و کیفیت را بالا ببرد.

به گزارش پرشین خودرو، حسن روحانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: چنانچه صادرات وجود نداشته باشد و تمام آنچه تولید می‌شود برای داخل کشور باشد به سرنوشتی مانند خودروسازی‌های داخلی دچار خواهیم شد.

وی ادامه داد: خودروسازان، یک روز قیمت را بالا می‌برند، فردا آن را بیشتر افزایش می‌دهند و گاهی از کیفیت آنها نیز کاسته می‌شود اما چنانچه خودروسازی ما به شرایطی برسد که ۳۰ درصد محصولاتش صادر شود مجبور است قیمت را پایین آورده و کیفیت را بالا ببرد.

به گفته دکتر روحانی، صادرات مستمر و باکیفیت از نیازمندی‌های بخش صنعت برای توسعه است چراکه در صادرات ناچاریم کیفیت را بالا برده و قیمت را متعادل کنیم.

رئیس جمهور در پایان با اشاره به ضرورت رعایت کیفیت مستمر در تولید محصولات برای از بین نرفتن فضای صادراتی کالاها خاطرنشان کرد: باید کارها را به مردم واگذار کنیم و دولت باید در این راستا زمینه‌ها را آماده کند تا مردم بتوانند در صحنه حضور یافته و تولید و اشتغال را افزایش دهند.

کد خبر 123428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دلسوز ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    ........کنایه‌های روحانی به خودروسازان: اگر صادرات نداشته باشیم به روزگار خودروسازان دچار می شویم .... باوجود خودرو سازهای بزرگ دنیا این ابو قرضه ها را خودمان باید با قرعه کشی سوار شیم......!!!!!؟؟؟؟